
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
?ef Vanzari Cluj (f/m)
Cluj Napoca, |
![]() |
Reprezentant Vanzari pe Teren – Constructii / Acoperisuri
Aplica fara CV
|
![]() |
Reprezentant de Vanzari | Medical Express| CLUJ NAPOCA
4500 - 5000 RON NET / luna
|
Vezi job-uri similare ( 36 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Antal Cluj active.Vezi toate job-urile Consilier Vanzari - Optica Medicala active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Antal Cluj |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01-12-2023 |
Remote work: | On-site |
Our experience, the diverse expertise and vast market knowledge are mixed with the fact that our consultants are senior ex-industry professionals. This is a major differentiator, making us unique in the talent consultancy and recruitment arena.
Antal Cluj´s consultants combine the extensive recruitment knowledge with the search and selection skills and methodologies, altogether with relevant industry understanding - all these aspects are highly important in providing value added services. Our purpose is to provide consultancy for the benefit of our clients, candidates and colleagues and to make sure that the entire recruitment experience is a superlative one.
Based in Cluj-Napoca and with full access to wider Antal network working as one team, we are well placed to assist with recruitment locally and internationally, based on the needs and projects that the client has.
Profil:
• Bune cunoștințe de operare PC – Word, Excel;
• Abilități excelente de comunicare și ascultare activă;
• Capacitatea de a învăța rapid;
• Cunoștințe minime de limba engleza;
• Abilități de organizare și gestionare a timpului;
• Atitudinea pozitivă și orientare către satisfacția clienților;
• Experiență anterioară în vânzări sau într-o clinică optică reprezintă un avantaj;
• Cunoștințele în domeniul optic sau privind echipamentele optice reprezintă un avantaj.
Responsabilități:
• Furnizarea de informații privind produsele și serviciilor oferite în clinică;
• Preluarea solicitărilor clienților;
• Procesarea comenzilor și asigurarea disponibității produselor;
• Monitorizarea nivelului de stoc și efectuarea comenzilor pentru a asigura disponibilitatea produselor;
• Promovarea produselor și serviciilor din optica medicală în funcție de nevoile clienților;
• Oferirea de asistență și suport clienților pentru eventualele probleme sau întrebări legate de produsele achiziționate;
• Recepție marfă.
Responsabilități administrative:
• Încasează contravaloarea produselor si serviciilor medicale și completează documentele justificative aferente
• Întocmirea și gestionarea documentelor legate de clienți, inclusiv istoricul medical și programările;
• Programarea pacienților pentru examene și consultații, asigurând gestionarea eficientă a timpului;
• Gestionarea sistemelor informatice pentru înregistrarea datelor pacienților și a comenzilor de produse optice;
• Asigurarea respectării procedurilor interne și reglementărilor legale în ceea ce privește protecția datelor și confidențialitatea informațiilor.