Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Shuffler- cu limba romana( fara experienta necesara) Aplica fara CV | |
Shuffler 📢 Aplica fara CV | |
Shuffler Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (21) |
Suport Rezervari Turism (Backoffice B2B)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Dertour active.Vezi toate job-urile Suport Rezervari Turism (Backoffice B2B) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro |
Scurta descriere a companiei
DERTOUR aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.
Parte a grupului german REWE, DERTOUR a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,
Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.
DERTOUR Group a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.
Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.
Vor fi contactati doar candidatii selectati.
Cerinte
- Experienta in turism (agentie de turism/hotel/call center turism) si cunostinte in operarea sistemelor de rezervari, constituie un avantaj; - Limba engleza la un nivel avansat;
- Disponibilitate la program prelungit la intervale regulate de timp, in baza unui program prestabilit;
- Persoana ordonata, organizata, punctuala, orientata catre client;
- Capabila sa respecte dead-line-urile, sa gestioneze situatii cu un nivel ridicat de stres si tenace in atingerea obiectivelor;
- Comunicativa, sociabila, empatica, pro-activa, team-player;
- Atentie sporita la detalii.
Responsabilitati
- Va desfasura activitati de back-office (fara a avea contact direct cu clientul);
- Va asigura suport tehnic si operational (telefonic/email) in activitatea de rezervare furnizori wholesalers si touroperatori germani pentru reteaua proprie de agentii si pentru partenerii revanzatori;
- Va oferi clienților informații exacte în concordanța cu standardele companiei si procedurile departamentului;
- Va colabora cu furnizorii si alte departamente pentru a asigura un raspuns prompt si satisfacator solicitarilor clientilor;
- Va desfasura activitati administrative ale departamentului (proceduri interne de lucru, flux vouchere, etc);
- Va urma procedurile de lucru specifice activitatii desfasurate - respectarea prevederilor legale, precum si interne, vis-a-vis de normele contabile si alte proceduri agreate si implementate in companie.
Postul implica prezenta fizica la birou.
Alte informatii
Ce oferim:
- Mediu de lucru placut si prietenos, intr-o echipa unita si motivata sa aduca o contributie valoroasa in compania noastra in continua dezvoltare;
- Oportunitati de a descoperi destinatiile de vacanta din portofoliul nostru;
- Reduceri pentru vacantele proprii;
- Abonament medical la o clinica privata;
- Abonament Bookster, cea mai mare biblioteca corporate;
- Tichete de masa.
Raporteaza eroarea la