Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Asistent Executiv
Aplica fara CV
|
![]() |
Back-Office cu limba franceza | CLUJ
Aplica fara CV
|
![]() |
Working Student - Digital Transformation Support
Cluj Napoca, |
Vezi job-uri similare ( 4 ) |
Asistent Manager | Cluj-Napoca
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Asistent Manager | Cluj-Napoca active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21-01-2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Cerinte
Ce cautam:
- Minim 1 an experienta intr-un rol similar.
- Abilităţi excelente de comunicare.
- Cunoştinţe de operare cu aparatură de birotică (fax, copiator, scanner).
- Studii superioare finalizate sau în curs.
- Cunoştinţe de contabilitate primară.
- Cunoştinţe temeinice de utilizare a MS Office.
Responsabilitati
- Asigură transmiterea/recepționarea documentelor prin diverse mijloace.
- Suport administrativ pentru toate departamentele.
- Redactează corespondența de afaceri necesară activității zilnice.
- Asigură protocolul în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice.