Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Specialist (remote) Aplica fara CV | |
Customer Support Specialist – statii de incarcare masini electrice BUCURESTI, | |
Customer Success Specialist E-Commerce Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (141) |
Customer Support Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile KreativeHR Services active.Vezi toate job-urile Customer Support Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | KreativeHR Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.
Cerinte
Competențe de comunicare deosebite și o adevărată pasiune pentru lucrul cu oamenii
Fluență în limba română și engleză
Abilități avansate pe computer
Familiaritate cu MS Office (Word, Excel)
Un înalt grad de responsabilitate
Capacitatea de a gestiona termenele limită
Organizare și multitasking
Dorința de a accepta provocări și de a dobândi noi competențe
Disponibilitatea de a lucra în ture 24/7 - Un angajament de a lucra în ture, în zilele de weekend și în ture de noapte, disponibilitatea de a lucra în timpul Sărbătorilor Legale poate fi solicitat uneori și este remunerat cu dublă remunerație.
Responsabilitati
Interacționezi independent cu clienții prin chat online, apel telefonic și e-mail, pentru a răspunde întrebărilor referitoare la servicii, jocuri, pariuri și alte produse/servicii furnizate de companie
Anticipezi nevoile clienților și acționezi adecvat bazându-te pe cunoștințele și experiența ta
Creezi tichete pe baza solicitărilor clienților, le urmărești și oferi feedback clienților
Gestionezi apelurile primite și transferi către departamentele corespunzătoare, dacă este necesar
Îndeplinești alte responsabilități alocate de supervizorul tău
Alte informatii
Beneficii oferite:
23 de zile de vacanta
1 zi liberă plătită de TotoGaming de ziua ta
1 zi liberă plătită de TotoGaming pentru analizele anuale
Tichete de masă
Tichete de Paște
Tichete de Crăciun
Abonament/asigurare medicală
Program de bonusare pentru referințe
Bonus de performanță
Evenimente speciale la birou
Instruire profesională plătită de companie
Team-building
Salariu
3000 - 4000 RON
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Program de lucru flexibil
- 4 day work week
- Teambuilding-uri / excursii
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la