Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Part time Asistent Manager Contabilitate Bucuresti HDMALL Aplica fara CV | |
Assistant Category Manager Aplica fara CV | |
Unlock your potential with ADP- Free session @The Career Academy Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (207) |
Manager loc de joaca Gymboland - Mall Promenada
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GYMBOLAND BLUE SRL active.Vezi toate job-urile Manager loc de joaca Gymboland - Mall Promenada active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Retail - Comert active pe Hipo.ro |
Angajator: | GYMBOLAND BLUE SRL |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.02.2024 |
Remote work: | On-site |
Gymboland, lider în divertismentul pentru copii, te invită să te alături echipei noastre pasionate! Suntem un loc de joacă inovator, dedicat creării experiențelor magice și memorabile pentru cei mici. La Gymboland, punem accent pe dezvoltarea creativității, siguranța copiilor și oferirea unui mediu ludic și educațional.
Cerinte
• Experiență anterioară în management locatie sau în domeniul ospitalității;
• Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții;
• Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan;
• Orientare către detalii și atenție la calitate;
• Abilități de lider și capacitatea de a motiva și dezvolta echipa;
• Cunoștințe de bază în marketing și promovare;
• Flexibilitate în programul de lucru, inclusiv disponibilitatea de a lucra în weekend-uri și sărbători;
• Fluență în limba română și cunoștințe de bază în limba engleză.
• Supravegherea și coordonarea activităților zilnice ale locului de joacă;
• Asigurarea unui mediu sigur și curat pentru copii și părinți;
• Organizarea și supervizarea evenimentelor și petrecerilor pentru copii;
• Recrutarea, instruirea și gestionarea personalului;
• Menținerea relațiilor cu clienții și rezolvarea oricăror probleme sau plângeri;
• Implementarea și respectarea standardelor de calitate și siguranță;
• Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing și promovare a parcului de joacă;
• Gestionarea bugetului și raportarea rezultatelor către conducerea companiei.
Beneficii:
• Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și plin de energie;
• Posibilitatea de a contribui la dezvoltarea și creșterea unui brand de succes;
• Salariu competitiv și pachet de beneficii motivante;
• O echipă prietenoasă și profesionistă;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională în cadrul companiei.
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Plata / compensare ore suplimentare
- Teambuilding-uri / excursii
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Tichete cadou
Raporteaza eroarea la