Contabil/a cu limba germana sau engleza-Lugoj

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil/a cu limba germana sau engleza-Lugoj active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Lugoj
  • Actualizat la: 01.09.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    - Minimum 3 ani de experienta in contabilitate;

    - Absolvent de studii superioare in economie sau contabilitate;

    - Cunostinte excelente de contabilitate și operare a sistemelor informatice specifice (Pachetul Microsoft Office, SAP);

    - Cunosterea limbii Germane si a limbii Engleze la un nivel mediu.

    Responsabilitati

    - Inregistrarea in contabilitate a documentelor (facturi, provizioane, extrase bancare etc.);

    - Pregatirea platilor bancare;

    - Clarificarea problemelor legate de inregistrarile contabile;

    - Gestionarea in contabilitate a reclamatiilor;

    - Realizarea reconcilierilor (pozitii deschise, reconcilierile din interiorul grupului);

    - Pregatirea documentelor pentru inchiderile trimestriale si a documentelor necesare consultantului fiscal;

    - Realizarea anumitor analize si suport oferit in planificarea bugetelor si a previziunilor;

    - Diverse sarcini administrative.

    Alte informatii

    - Salariu motivant;

    - Tichete de masa de 40 lei/zi;

    - Al 13-lea salariu;

    - Program flexibil;

    - Contract pe perioada nedeterminata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (371)