Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
SIP Voice Engineer - Bucuresti (Hybrid) Hybrid | |
Senior Network Engineer Aplica fara CV | |
Network Engineer Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (392) |
Network support engineer Bucuresti / remote
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.Vezi toate job-urile Network support engineer Bucuresti / remote active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.03.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
- Orice fel de experienta cu customer service (fie ca vorbim de call center sau lucrator
comercial, important este sa ai social skills) – nu este un must experienta aceasta de
munca
- Sa fi lucrat cu WIRE SHARK, sau sa ai bune cunostinte despre el (ajuta si experienta cu
orice alt packet sniffing tool)
- Sa fi lucrat cu Remote Desktop Connection (sau orice program asemanator precum
TEAMVIWER, dar nu limitat doar la acestea)
- Sa fi lucrat In zona de networking (ex: sys admin positions, experienta cu
troubleshooting in cazuri de package loss, erori de proxy, erori de conexiune,
configurare retele de tip VoIP, sa fi lucrat cu protocoale precum SIP, NAT, NTP, FTP,
MASK, DNS, DHCP, UDP, TCP) – SIP, NAT, NTP, DNS, TCP sunt un must cu care lucram
constant
- Monitorizare si troubleshooting de retele VoIP sustinute prin device-uri fizice
si/sau servicii in cloud (cloud based services)
- MONITORIZARE – trebuie sa ne uitam constant in queue-ul de tickete; pe baza
ticketelor monitorizam calitatea apelurilor, orice fel de erori care pot aparea in timpul
functionarii device-urilor sau serviciilor
- TROUBLESHOOTING – daca un ticket nu se rezolva automat in 15-20 de minute vom
vedea ce device are probleme, ne conectam la el folosind REMORE DESKTOP
CONNECTION sau WEBSOCKET, iar folosind SYSLOG sau WIRE SHARK, urmarim
pachetele si eventualele erori in vederea descoperirii cauzei principale a alarmei si
rezolvarea acesteia
- MAIN TASK – solutionare de tickete
- Asigurare medicala
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la