Manager Zonal

Angajator: MAGNOR
Domeniu:
  • Retail - Comert
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Craiova
  • Sibiu
  • Actualizat la: 16.09.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Noi, echipa MAGNOR, suntem ingredientul de succes al companiei noastre. Suntem o comunitate de peste 150 angajați, o echipa cu oameni curajoși și talentați, care produce rezultate importante în fiecare zi. 

    Cerinte

    Cum iti dai seama ca te potrivesti?

    • Ai studii superioare finalizate;
    • Ai experienta profesionala relevanta de minim 3 ani in managementul echipei;
    • Deții permis de conducere categ. B și ești disponibil la o activitate preponderenta de teren;
    • Ai bune abilitati de utilizare a instrumentelor digitale de comunicare si productivitate (laptop, smartphone, suita de aplicatii Office 365);
    • Ai competențe de conducere și ești orientat catre rezultate;
    • Ai foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    • Gasesti solutii la orice problema, accepti provocari si ai o atitudine optimista.

    Responsabilitati

    Rolul tau:
    • Vei coordona activitatea agentiilor din subordine din punct de vedere administrativ, comercial si logistic;
    • Vei coordona si sustine personalul din agentiile alocate, in vederea atingerii obiectivelor de business;
    • Vei verifica si analiza activitatea agentiilor identificand urgentele, in conformitate cu procedura in vigoare, si vei organiza deplasarea catre agentii tinand cont de analiza efectuata;
    • Vei oferi suport operatorilor din punctele de lucru in discutiile cu clientii ori de cate ori acestea depasesc limita de competenta a operatorului: cotatie in nivelul stabilit de proceduri, reclamatii ale clientilor, solicitari ale autoritatilor etc;
    • Vei efectua, la nevoie, modificari in soft-urile de gestiune specifice pentru a rectifica documente intocmite gresit sau pentru a corecta eventualele erori aparute;
    • Vei desfasura activitati lunare de verificare a gestiunilor din cadrul punctelor de lucru;
    • Vei gestiona si distribui materialele atribuite de companie;
    • Vei identifica oportunitatile de dezvoltare pentru agentiile coordonate propunand solutii optime de implementat pentru imbunatatirea indicatorilor de performanta.

    Alte informatii

    Oferta noastra:

    • Training personalizat si un trainer dedicat ;
    • Masina din partea companiei;
    • Salariu motivant, comision corelat cu vanzarile realizate, tichete de masa si tichete cadou oferite cu diferite ocazii;
    • Majorari salariale periodice;
    • Abonament medical la o clinica privata si asigurare de accidente, impreuna cu pachete avantajoase de asigurare medicala pentru membrii familiei la preturi preferentiale;
    • Mediu de lucru profesionist, intr-o companie de succes, stabila pe piața muncii.
    • Abonament bookster;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (90)