Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Public Tender Support with German Hybrid | |
Agent customer support Aplica fara CV | |
Moderator de conținut 🌟💼 Aplica fara CV |
Responsabil Administrativ Facility
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile leoHR active.Vezi toate job-urile Responsabil Administrativ Facility active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro |
Angajator: | leoHR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.02.2024 |
Remote work: | On-site |
leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.
Cerinte
• Studii superioare finalizate (economice sau tehnice reprezinta un plus)
• Experienta in coordonarea unei echipe, in activitatea de gestiune, logistica, depozitare, parc auto administrativa
• Experienta anterioara intr-un departament administrativ
• Cunostinte MS Office
• Bune abilitati de comunicare si relationare
• Flexibilitate de a se adapta la schimbarile dintr-o organizatie in continua dezvoltare
• Atitudine pro-activa
• Capacitate de planificare si prioritizare
• Monitorizezi din punct de vedere constructiv si tehnic starea locatiilor companiei si echipamentelor (agentii / spatii comerciale)
• Vei anunta si urmari solutionarea problemelor tehnice catre furnizorii contractati
• Planifici programul de mentenanta si coordonezi echipa tehnica (3 tehnicieni)
• Vei administra contractele cu furnizorii din aria de competenta
• Participi la proiectele de deschidere/relocare/inchidere/renovare a locatiilor companiei
• Efectuezi deplasari ocazionale in agentii
• Te vei asigura de administrarea corespunzatoare a spatiilor inchiriate si de activitatea de aprovizionare cu articole de papetarie, birotica, consumabile specifice, produse de protocol, echipamente, etc.
• Contribui la elaborarea si actualizeaza politicile si procedurile specifice de lucru specifice de lucru activitatii desfasurate
• Vei administra si monitoriza activitatea de arhivare fizica si electronica
• Vei administra contractele cu companii specializate in activitati de posta, produse de birotica, consumabile, etc.
• Verifici facturile din aria de activitate
• Menti baza de date a furnizorilor existenti
• Monitorezi flota auto: programari service, mentinerea documentelor si politelor de asigurari, foi de parcurs, etc.
• Oferi suport in relatia cu autoritatiile si furnizorii companiei
Program de lucru de luni pana vineri, intre 09:00 si 18:00 cu o ora pauza de masa. Momentan activitatea se desfasoara On site.
Se ofera:
• Un mediu de lucru activ cu posibilitati multiple de dezvoltare;
• Tichete de masa;
• Prime de sarbatori Paste/Craciun;
• Ajutor social in functie de eveniment (nastere/deces);
• Abonament medical Regina Maria;
• Decontul transportului;
• Reduceri de 15% in magazinele Lensa;
• Preturi preferentiale la produsele comercializate;
• Abonament Bookster.
5800 - 6800 RON
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Abonament Bookster
- Decontarea transportului
- Discount produse companie /companii partenere
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la