
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Regional Key Account Manager
Hybrid |
![]() |
Consultanți Vânzări / Manageri / Consultanți Financiari – Remote | Domeniu Financiar
Remote |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad Romania active.Vezi toate job-urile Contract Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19-03-2024 |
Remote work: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Companie multinationala de constructii de origine italiana care in prezent desfasoara lucrari de infrastructura pe autostrada la nivel național. Continua sa castige licitatii pentru diverse proiecte de infrastructura si cauta sa isi intregeasca echipele de lucru, țintind spre colaborari pe termen lung.
Demonstrează o înțelegere solidă a terminologiei juridice;
Lucru confortabil ca parte a unei echipe multidimensionale;
Puternică atenție la detalii
Posedă abilități organizatorice superioare și capacitatea de a gestiona mai multe proiecte cu termene de schimbare;
Trebuie să aibă abilități solide de calculator și cunoștințe despre programe comune, cum ar fi Microsoft Office și parte financiară;
Experienta anterioara de lucru cu reglementarile contractuale si legile aferente - este de preferat;
Crearea, evaluarea, negocierea și executarea unei mari varietăți de contracte diferite care acoperă o gamă largă de tranzacții.
Creează și menține relații cu furnizorii și servește ca punct unic de contact pentru chestiuni legate de contracte.
Mentine inregistrari pentru corespondenta si documentatie in legatura cu contractele stabilite si cele in derulare.
Comunică și prezintă părților interesate informații despre toate aspectele legate de contract.
Monitorizează contractele și continuă cu închiderea, prelungirea sau reînnoirea în funcție de ceea ce este mai bine pentru companie.
Rezolvă orice probleme legate de contract care pot apărea cu alte părți și pe plan intern cu compania însăși.
Oferă consiliere și îndrumare diferitelor echipe legate de generarea contractelor
Oferă sprijin și consiliere cu privire la noile oportunități potențiale de afaceri
Identifică oportunitățile de îmbunătățire a proceselor de afaceri și elaborează planuri pentru implementarea acestor schimbări