Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Order Management Timisoara, | |
Order Management Supply Network Operations Specialist Hybrid | |
Global Category Lead ContiTech Facility Management Services - GBS (TM) Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (41) |
Order Management Assistant - PM - Timisoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.Vezi toate job-urile Order Management Assistant - PM - Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | INTERBRANDS ORBICO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.04.2024 |
Remote work: | On-site |
Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.
Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.
"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.
Cerintele postului:
- Diploma de bacalaureat;
- Cunostinte de operare PC;
- Abilitate de lucru cu cifre, bună atenţie distributivă;
- Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati;
- Abilitati oraganizatorice si atentie la detalii.
• Listeaza facturile pe baza comenzilor si emite manual facturile de scont sau de retur, avize de transfer catre alte filiale;
• Tine evidenţa si indosariaza diferitele tipuri de facturi sau documente de expediţie, extrasele bancare si le trimite catre arhiva centrala pe cele solicitate;
• Listeaza la cerere fise de magazie, stocuri, fisa de cont cheltuieli, fisa de cont clienti, neincasate (pentru agenti), registre de casa ( casier), registre de banca;
• Raporteaza sefului direct situatiile referitoare la documentele de plata care intarzie sa se deconteze ( prevazute) sau au fost refuzate de catre banca;
• Urmareste in permanenta e-mailul, listeaza mesajele primite, le indosariaza si informeaza colegii care nu au acces la e-mail;
• Colecteaza banii de la agentii comerciali, alti angajati ai companiei sau de la clientii companiei in conformitate cu cerintele legale si regulile interne ale companiei;
• Administreaza bani colectati si ii depune la banca;
• Verifica borderoul de incasari si chitantele prezentate/predate de catre agenti/soferi livrari;
• Administreaza si tine evidenta stocurilor Formularelor cu Regim Special in conformitate cu regulile companiei; efectueaza comenzi pentru tipizate, in functie de necesitatile filialei, asigurand disponibilitatea continua a acestora in filiala.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Decontarea transportului
- Discount produse companie /companii partenere
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la