Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Asistent Vanzari - Timisoara

Aplica fara CV
Timisoara,

Working Student - Team Assistant

Timisoara,

Functionar informatii clienti - Iulius Mall Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Iulius active.


Vezi toate job-urile Functionar informatii clienti - Iulius Mall Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Iulius
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 28-04-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

    Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
    • Operare MS Office (Word, Excel);
    • Prezență fizică plăcută și discurs profesional;
    • Capacitate de organizare și prioritizare;
    • Inițiativă și atitudine pozitivă;
    • Flexibilitate, discreție și loialitate.

    Responsabilitati

    • Vei primi, distribui și expedia corespondența către clienții și departamentele din interiorul companiei, conform procedurilor;
    • Vei răspunde la telefon și vei oferi informații, în funcție de situații;
    • Vei primi reclamațiile și sugestiile scrise sau verbale din partea clienților și chiriașilor, comunicându-le ulterior departamentului abilitat în vederea soluționării;
    • Vei coordona lucrările speciale de întreținere, anunțând chiriașii despre data la care acestea sunt programate.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță;
    • salariu fix + bonusuri și prime;
    • tichete de masă (30lei/zi), asigurare de sănătate, card de parcare și card partener de reduceri.


    Beneficii

    • Asigurare medicala
    • Tichete de masa