Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Asistent Vanzari - Timisoara
Aplica fara CV
|
![]() |
Working Student - Team Assistant
Timisoara, |
Functionar informatii clienti - Iulius Mall Timisoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Iulius active.Vezi toate job-urile Functionar informatii clienti - Iulius Mall Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Iulius |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28-04-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
Cerinte
• Studii superioare finalizate;
• Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
• Operare MS Office (Word, Excel);
• Prezență fizică plăcută și discurs profesional;
• Capacitate de organizare și prioritizare;
• Inițiativă și atitudine pozitivă;
• Flexibilitate, discreție și loialitate.
Responsabilitati
• Vei primi, distribui și expedia corespondența către clienții și departamentele din interiorul companiei, conform procedurilor;
• Vei răspunde la telefon și vei oferi informații, în funcție de situații;
• Vei primi reclamațiile și sugestiile scrise sau verbale din partea clienților și chiriașilor, comunicându-le ulterior departamentului abilitat în vederea soluționării;
• Vei coordona lucrările speciale de întreținere, anunțând chiriașii despre data la care acestea sunt programate.
Alte informatii
Beneficii:
• un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță;
• salariu fix + bonusuri și prime;
• tichete de masă (30lei/zi), asigurare de sănătate, card de parcare și card partener de reduceri.
Beneficii
- Asigurare medicala
- Tichete de masa