Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Responsabil Secretariat - Receptie Aplica fara CV | |
Admin & Support Officer Aplica fara CV | |
Merchandiser - Modern Trade - Bacau Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (114) |
Expert Achizitii Publice - Suceava
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Expert Achizitii Publice - Suceava active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.06.2024 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Candidatul Ideal:
Experienta anterioara relevanta in achizitiile publice si in utilizarea sistemelor SEAP/SICAP;
Cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor privind achizitiile publice in Romania;
Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa, inclusiv redactarea documentatiei specifice achizitiilor publice;
Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic, respectand termenele limita stricte;
Abilitati excelente de negociere si de gestionare a relatiilor cu furnizorii;
Atitudine proactiva, atentie la detalii si capacitatea de a rezolva problemele in mod eficient.
Descrierea jobului :
Coordonarea si gestionarea intregului proces de achizitii publice conform legislatiei in vigoare si a regulilor impuse de Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP);
Elaborarea si redactarea documentatiei necesare pentru licitatii si procedurile de achizitii publice, in conformitate cu cerintele legale si tehnice;
Identificarea si evaluarea furnizorilor potentiali, efectuarea analizelor de piata si negocierile contractuale, in special pe zona de constructii;
Colaborarea stransa cu echipele interne pentru a identifica cerintele specifice ale proiectelor si a dezvolta strategii eficiente de achizitii;
Monitorizarea si raportarea progresului achizitiilor si a costurilor asociate, asigurandu-se ca toate termenele si cerintele sunt respectate;
Asigurarea conformitatii cu standardele de etica si transparenta in toate activitatile desfasurate.
- Prima pentru relocare
Raporteaza eroarea la