Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Relatii Clienti (Account Manager) Aplica fara CV | |
Lucrator Comercial (Picker) pentru clientii HoReCa_Metro Brasov 2 BUCURESTI, | |
Junior Referent Financiar cu limba italiană în domeniul bancar (Bucuresti si Iasi) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (31) |
Referent de specialitate - Relatii cu Clientii si Reclamatii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.Vezi toate job-urile Referent de specialitate - Relatii cu Clientii si Reclamatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
Ce ne dorim de la tine:
• Studii medii sau superioare;
• Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
• Cunostinte de operare PC(Microsoft Office);
• Experienta de lucru in sisteme ERP (SAP constituie avantaj);
• Cunostinte de limba engleza nivel mediu reprezinta avantaj.
Responsabilitati
Care vor fi responsabilitatile noului nostru coleg :
• Planificarea, implementarea si monitorizarea activitatilor de solutionare a cererilor;
• Intocmirea documentelor necesare privind plata compensatiilor catre client;
• Colaborarea cu operatorii de distributie de energie electrica in vederea solutionarii solicitarilor/reclamatiior clientilor ;
• Intocmirea rapoartelor statistice si analiza rezultatelor privind activitatea de solutionare a solicitarilor/reclamatiilor;
• Participarea la proiectele de schimbare organizationala ce privesc activitatea de relatii cu clientii.
Alte informatii
Ce iti putem oferi :
• Salariu fix;
• Tichete de masa in valoare de 40 lei/ zi lucrata;
• Spor de vechime in munca;
• Prima de Paste, Craciun si Ziua Energeticianului;
• Indemnizatie pentru consumul casnic de energie electrica.
Raporteaza eroarea la