Referent in Serviciul de Derulare Facturare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Referent in Serviciul de Derulare Facturare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.03.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine:

    Studii superioare;
    Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    Cunostinte de operare PC(Microsoft Office);
    Experienta de lucru in sisteme ERP (SAP constituie avantaj);
    Cunostinte de limba engleza nivel mediu reprezinta avantaj.
     

    Responsabilitati

    Care vor fi responsabilitatile noului nostru coleg :

    Emiterea facturilor pentru incasarea contravalorii energiei electrice livrate la clientii finali;
    Emiterea facturilor pentru certificate verzi in conformitate cu contractele incheiate;
    Verificarea si admiterea la plata a facturilor aferente serviciului de distributie energie electrica prestat clientului final;
    Realizarea compensarilor catre clientii finali;
    Urmarirea creantelor si notificarea clientilor;
    Comunicarea noilor oferte de pret clientilor;
    Comunicarea diverselor informatii in conformitate cu reglementarile in vigoare;
    Inregistrarea facturilor in SAP.

    Alte informatii

    Ce iti putem oferi :

    Salariu fix;
    Tichete de masa in valoare de 30 lei/ zi lucrata;
    Spor de vechime in munca;
    Prima de Paste, Craciun si Ziua Energeticianului;
    Indemnizatie pentru consumul casnic de energie electrica.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (38)