Account Manager, MLE- Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Account Manager, MLE- Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15-05-2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    De ce sa lucrezi cu noi?
    Suntem o companie de telecomunicații de top în Europa și Africa. Dar ceea ce poate nu știți este că investim continuu în noi tehnologii pentru a îmbunătăți viețile a milioane de clienți, afaceri și oameni din întreaga lume, creând un viitor mai bun pentru toți.
    Ca parte a familiei noastre globale, fie că este vorba de Vodafone, Vodacom sau _VOIS, veți simți un sentiment de mândrie și scop contribuind la cultura noastră de inovație. Urmărim egalitatea de șanse și incluziunea pentru toți candidații prin politicile și practicile noastre de angajare. Recunoaștem și celebrăm importanța diversității și incluziunii în spațiul nostru de lucru și nu tolerăm nicio formă de discriminare.
    Ce îți oferim dacă te alături echipei noastre?
    • pachet salarial competitiv (fix & variabil);
    • voucher pentru telefon & abonament nelimitat (voce și date);
    • abonament medical la o clinică privată de top & alte beneficii medicale;
    • voucher anual pentru decontare ochelari de vedere;
    • bonuri de masă;
    • abonament Bookster;
    • participarea la programe de dezvoltare și proiecte provocatoare din zona de leadership;
    • acces la evenimente interne de Wellbeing & Recognition;
    • extra-zile de concediu (pentru senioritate, evenimente speciale, voluntariat).

    Cerinte

    Misiunea ta in echipa noastra:

    • Gestionarea relatiilor de business cu clientii corporate in scopul de a creste vanzarile Vodafone si profitabilitatea clientilor.
    • Cresterea cotei de piata si aducerea de plus valoare prin depasirea targeturilor, sustinuta de asigurarea unei experiente bazata pe incredere si parteneriat.

    Experienta profesionala si competente necesare:
    • Diploma universitara
    • Alte cursuri de pregatire, preferabil de vanzari
    • Permis de conducere categoria B
    • 1-2 ani experienta in vanzari
    • 1 an experienta in vanzari directe, B2B (O mai mare experienta in vanzari poate substitui cerintele legate de cursuri si certificari)
    • Limba engleza – nivel mediu
    • Abilitati de PC: Word, Excel, Power Point, E-mail
    • Abilitati de vanzare si negociere: foloseste o abordare structurata pentru a atinge acorduri benefice pentru client si pentru Vodafone
    • Vanzare de solutii IoT & ICT.

    Echipa este dornică să te cunoască și să lucrati împreună, alaturi de clienti cu abordări High-Tech.

    Ești la un pas distanță de a ne cunoaște.

    Responsabilitati

    Activitatile in care te vei implica:

    Dezvoltare clienti:

    • Dezvoltarea conturilor MLE cu caracter dual din baza Vodafone
    • Monitorizeaza activitatea competitiei si tendintele pietei in vederea sustinerii cresterii continue a pozitiei Vodafone ca Partener de tehnologie
    • Construieste relatii puternice, de lunga durata cu clientii si cunoaste planurile de viitor ale clientilor in legatura cu dezvolatrea afacerilor acestora, in vederea vanzarii solutiilor Vodafone si a cresterii satisfactiei clientului.
    • Vinde solutii de afaceri potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa : produse si solutii de mobilitate, fixe si IOT&ICT.

    Retentie clienti:

    • Dezvolta si mentine relatii win/win cu clientii existenti cu scopul de a creste valoarea portofoliului
    • Atinge targeturile individuale comunicate, adresand intreaga gama de produse/servicii in cadrul conturilor alocate

    Sustinerea Vodafone:

    • Genereaza lead-uri de vanzari altor segmente/arii/canale de vanzare din companie
    • Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor Vodafone, indicatorii financiari ai solutiilor si serviciile competitorilor directi

    Orientare catre client:

    • Intelege ceea ce determina satisfactia clientului, arata flexibilitate in adaptarea planurilor de actiune cerintelor pietei;
    • Gestionarea unui mediu in schimbare
    • Comunicare de impact
    • Are abilitatea de a recunoaste factorii de decizie si influenta; construieste relatii eficiente, inauntrul si in afara companiei
    • Responsabilitate personala
    • Nivelul Managing Self: foloseste planuri concrete pentru a atinge targeturile agreate, are o abordare sistematica si organizata, arata perseverenta cand se confrunta cu momente dificile/obstacole

    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    • Regim de lucru hibrid;
    • Abonament medical;
    • Tichete de masa;
    • Asigurare de spitalizare si interventii chirurgicale;
    • Asigurare de viata;
    • Module de asigurari si pachete medicale suplimentare pentru tine si familia ta;
    • Discount-uri speciale pentru angajatii Vodafone;
    • Abonament telefon demo;
    • Oferte speciale Friends & Family;
    • Voucher telefon;
    • Masina de serviciu.

    Vodafone incurajeaza succesul personal si dorinta de a evolua a fiecaruia dintre angajatii sai, oferindu-le continuu oportunitati de dezvoltare profesionala.
    Vei beneficia de specializari in domeniul tau de activitate, prin programe bazate pe metode si sisteme moderne de perfectionare.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Asigurare de viata
    • Pensie privata
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Masina de serviciu
    • Loc de parcare
    • Tichete de masa