
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Payroll Specialist (2 years contract - maternity cover)
BUCURESTI, |
![]() |
Learning and Development Consultant
BUCURESTI, |
![]() |
Office Experience and HR Administrator @ Human8
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 59 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Humangest România active.Vezi toate job-urile Responsabil Documente Arhiva HR-Vidrasau,Mures active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Humangest România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25-09-2024 |
Remote work: | On-site |
Humangest Romania face parte din grupul internațional SGB Humangest Holding, un lider în servicii de resurse umane, cu sediul în Italia și prezență în mai multe țări europene. Grupul oferă soluții integrate în recrutare, muncă temporară, consultanță HR, formare profesională și management organizațional.
În România, ne concentrăm pe furnizarea de servicii personalizate pentru clienți din diverse industrii, contribuind activ la dezvoltarea pieței muncii prin soluții eficiente și etice.
IHM Total Consult, fondată în 2004, face parte din Humangest Group începând cu 2019, consolidând astfel poziția grupului în topul companiilor de resurse umane din România.
Compania noastră este ferm angajată în promovarea unui mediu de lucru și a unei comunități incluzive, respectuoase și libere de orice formă de discriminare. Nu tolerăm discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fără a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientării sexuale, naționalității, handicapului sau a oricărei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesională, compensare și alte aspecte ale angajării sunt luate fără a ține cont de aceste caracteristici. Ne angajăm să asigurăm egalitatea de șanse pentru toți candidații, angajații și colaboratorii noștri și să promovăm diversitatea și incluziunea în toate aspectele activității noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea și demnitatea pentru toți indivizii. Ne străduim constant să menținem un mediu sigur și primitor pentru toți membrii comunității noastre.
-Studii superioare finalizate;
-Minim 1 an experienta in domeniul resurselor umane;
-Disponibilitate de adaptare a programului de lucru;
-Buna capacitate de organizare, rigurozitate, minutiozitate, seriozitate, integritate;
-Capacitate de integrare in termenele stabilite;
-Deprinderi utilizare MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
-Colectarea informatiilor privind situatia actualilor angajati si a fostilor angajati din documentele de personal arhivate;
-Asigurarea corectitudinii informatiilor colectate, in conformitate cu solicitarile primite din partea Departamentului Centru Servicii HR;
-Prelucrarea si transpunerea acestor informatii in format electronic si transmiterea datelor catre Departamentul Centru Servicii HR;
-Cercetarea documentelor din depozit in vederea eliberarii copiilor si certificatelor solicitate de catre angajatii E.ON;
-Utilizarea sistemului de arhivare electronica a dosarelor de personal pentru angajatii activi;
-Verificarea bunei functionari a aplicatiei de arhivare electronica si sesizarea eventualelor erori;
-Analizeaza si face propuneri de imbunatatrile a aplicatiei
-Utilizeaza in conditii optime documentele arhivate, astfel incat, in indeplinirea
atributiilor sale sa nu cauzeze deteriorarea acestora.
-Pachet salarial atractiv;
-Tichete de masa 40 lei/zi lucrata;
-Asigurare medicala privata;
-Prima de vacanta;
-Program de lucru flexibil.