Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Hybrid

Vezi job-uri similare (16)

Content Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Content Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.02.2015
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Limba engleza – nivel avansat
    - Experienţa anterioară de lucru
    - Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows)
    - Abilitati de utilizare cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint
    - Bune aptitudini de comunicare
    - Capacitate de analiza
    - Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii
    - Aptitudini de organizare si planificare

    Responsabilitati

    - Administratorul de continut se bazează pe planificarea pregatita de către Specialistul de Conţinut (CS)
    - Execută activităţi de management de conţinut respectând planificarea existenta.
    - Colaboreaza îndeaproape cu CS-ul pentru a asigura planificarea generală şi executarea sarcinilor.
    - Escaleaza catre CS în caz de probleme.
    - Executa sarcini definite de calitate.
    - Controleaza coerenţa între normele de control stabilite şi NPI.
    - Urmareste planificarea pregatita de Specialistul de Conţinut.
    - Executa procesele validate de către Specialistul de Conţinutul şi aprobate de către Managerul de Operatiuni.
    - Iniţializeaza Crystal-ul, colaborează la achizitii, validarea datelor, precum şi in traducerea & localizarea lor.
    - Raporteaza imediat Specialistului de Continut toate problemele aparute, dar mai ales:
    *Problemele de calitate (conţinut ciudat sau suspecte).
    *Lipsa de reacţie a părţilor interesate (echipa de suport, colaboratorii din mediul de afaceri, Managerii de Produs,etc.).
    *Intârzierea de orice fel (Cerere de traducere, validarea conţinutului,etc.).
    *Absenţa planului.
    - Raporteaza Specialistului de Conţinut noile nevoie aparute (noi funcţionalităţi, nevoile de dezvoltare, etc)
    - Utilizeaza rapoartele din Crystal pentru a verifica calitatea continutului.