Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Digital Content Moderator ( french-C1) Aplica fara CV | |
Digital Content Moderator (dutch-C1) Aplica fara CV | |
Services and Solutions Administrator with English Hybrid | |
Vezi job-uri similare (16) |
Content Administrator
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Content Administrator active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.02.2015 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
- Limba engleza – nivel avansat
- Experienţa anterioară de lucru
- Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows)
- Abilitati de utilizare cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint
- Bune aptitudini de comunicare
- Capacitate de analiza
- Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii
- Aptitudini de organizare si planificare
Responsabilitati
- Administratorul de continut se bazează pe planificarea pregatita de către Specialistul de Conţinut (CS)
- Execută activităţi de management de conţinut respectând planificarea existenta.
- Colaboreaza îndeaproape cu CS-ul pentru a asigura planificarea generală şi executarea sarcinilor.
- Escaleaza catre CS în caz de probleme.
- Executa sarcini definite de calitate.
- Controleaza coerenţa între normele de control stabilite şi NPI.
- Urmareste planificarea pregatita de Specialistul de Conţinut.
- Executa procesele validate de către Specialistul de Conţinutul şi aprobate de către Managerul de Operatiuni.
- Iniţializeaza Crystal-ul, colaborează la achizitii, validarea datelor, precum şi in traducerea & localizarea lor.
- Raporteaza imediat Specialistului de Continut toate problemele aparute, dar mai ales:
*Problemele de calitate (conţinut ciudat sau suspecte).
*Lipsa de reacţie a părţilor interesate (echipa de suport, colaboratorii din mediul de afaceri, Managerii de Produs,etc.).
*Intârzierea de orice fel (Cerere de traducere, validarea conţinutului,etc.).
*Absenţa planului.
- Raporteaza Specialistului de Conţinut noile nevoie aparute (noi funcţionalităţi, nevoile de dezvoltare, etc)
- Utilizeaza rapoartele din Crystal pentru a verifica calitatea continutului.
Raporteaza eroarea la