Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Account Management with Italian & English (Hybrid) Hybrid | |
Account Management with French & English (Hybrid) Hybrid | |
Junior Service Desk Agent with French Hybrid | |
Vezi job-uri similare (676) |
IT Service Desk Technician with German and English
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Akkodis Romania active.Vezi toate job-urile IT Service Desk Technician with German and English active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Akkodis Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.06.2024 |
Remote work: | Remote |
Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.
Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.
Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara și Cluj, angajați care împărtășesc valori puternice precum onestitate, respect, corectitudine și incluziune. Angajamentul nostru: să le dăm posibilitatea să fie ei înșiși la locul de muncă în fiecare zi și actori în viața și dezvoltarea lor în cadrul Akkodis.
.........................
Akkodis, is a global player in engineering and IT and a leader in the smart industry. We support our clients in their digital transformation projects through 4 service lines: Consulting, Solutions, Talent, and Academy. Akkodis is a trusted technology partner for its customers worldwide. We co-create and imagine cutting-edge solutions to meet the major challenges of our society, whether it involves accelerating the energy transition and developing green mobility or building user-centric approaches.
With a strong culture of inclusion and diversity, our 50,000 IT and engineering experts, present in 30 countries, combine the best technological skills with cross-functional knowledge of all industries to shape a more sustainable future. We are passionate about inventing a better future together.
Akkodis Romania counts over 800 engineering and IT experts in its offices in Bucharest, Pitesti, Iași, Timișoara and Cluj, employees who share strong values such as honesty, respect, fairness, and inclusion. The commitment: to give them our opportunity to be themselves in the everyday place and actors in their life and development within Akkodis.
Customer-service oriented with a problem-solving attitude
Advanced troubleshooting and multi-tasking skills
Technical knowledge of Windows OS Knowledge of ITIL practices appreciated
Basic technical knowledge of Microsoft environment (Active Directory, VPN, Skype, users/groups/OU management …)
Excellent written and verbal communication skills in German and English.
Serve as the first point of contact for customers seeking technical assistance over the phone, email, or other communication channels Perform remote troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent questions
Determine the best solution based on the issue and details provided by customers
Walk the customer through the problem-solving process
Direct unresolved issues to the next level of support personnel
Provide accurate information on IT products or services
Record events, requirements, and problems and their resolution in logs
Follow-up and update customer status and information
Pass on any feedback or suggestions by customers to the appropriate internal team Identify and suggest possible improvements in procedures
Co-operate with other members of the IT department.
Bonus anual
Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
Abonament medical
Tichete de masa
- Abonament medical
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la