Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator introducere date Aplica fara CV | |
Part time Asistent Manager Contabilitate Bucuresti HDMALL Aplica fara CV | |
Prezentator de jocuri cu limba Engleza/Italiana/Rusa Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (240) |
Operator introducere date cu limba italiana, part time, full remote
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad Romania active.Vezi toate job-urile Operator introducere date cu limba italiana, part time, full remote active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.06.2024 |
Remote work: | Remote |
Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Cerinte comportamentale si psihologice:
● Rezistenta crescuta la stres
● Bune abilitati de comunicare si relationare
● Atentie distributiva si concentrarea atentiei
● Capacitatea de analiza si sinteza
● Atitudine proactiva si gandire centrata pe rezultate
● Asumarea responsabilitatii
● Capacitatea de a relationa
● Incredere si conduita adecvata pentru stabilitate la locul de munca
● Abilitate numerica si verbală
c) Abilitati profesionale si personale:
● Punctual/a
● Eficient si de incredere
● Atentie la detaliu si calitatea rezultatelor
● Capacitatea de a realiza sarcini repetitive
● Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
● Capacitatea de a prelucra si transmite informatii altor factori (persoane) decizionali.
● Urmarirea cu strictete a procedurilor si a normelor de calitate stabilite
● Profil etic/integritate
Responsabilitati
Educatie si pregatire profesionala:
● Absolvent/a al invatamantului superior
● Cunostiinte de limba italiana la nivel avansat;
● Foarte bune cunostinte operare calculator: pachet Office, Internet
Alte informatii
Descrierea generala a postului
● Introducerea datelor încasărilor brute, încasărilor nete, TVA, în corespondență cu contractele de programare a filmelor. Aceste date sunt cuprinse în bonurile de chitanța care pot fi vizualizate în sistemul de management.
● Solicitarea prin poștă sau telefonică a bonurilor de colectare lipsă de la cinematografe.
● Emiterea facturilor referitoare la listele încărcate anterior (facturile trebuie doar aprobate deoarece sunt generate automat de sistem.
● Inregistrarea chitantelor in același sistem de management. Chitanțele sunt trimise de noi și trebuie doar transcrise în sistemul de management.
● Consultarea si inserarea contractelor de programare si închiriere de filme in sistemul de management.
● Trimiterea extraselor de cont către clienți companiei.
● Solicitarea plăților de la clienți.
● Diverse rapoarte solicitate de către managerul direct.
Beneficii
- Abonament medical
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la