
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Back-Office Junior Accountant – Italian Speaker
Aplica fara CV
|
![]() |
Back-Office Junior Finance Specialist - Italian (Hybrid)
Aplica fara CV
|
![]() |
Back-office cu limba italiană
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 82 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Account Manager - Back Office active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24-05-2025 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Suntem in cautarea unui Account Manager - Back Office pentru unul dintre clientii nostri, in Bucuresti. Daca esti o persoana proactiva, cu abilitati excelente de comunicare si cu o atentie deosebita la detalii, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie.
Care sunt cerintele?
- Studii superioare;
- Bune abilitati de comunicare scrisa și verbala;
- Compentențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune;
- Capacitatea de asimilare rapida a cunostințelor si de prioritizare a activitatilor;
- Atentie la detalii, abilitatea de a procesa informatii din tabele și rapoarte;
- Responsabilitate, initiativa;
- Abilitați de lucru in echipa;
- Experienta in posturi ce presupun relationarea cu clientii/ in domeniul bancar reprezinta un avantaj;
- Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook si navigare internet;
- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu.
- Prelurea notificarilor si oferirea suportului clientilor în functie de solicitarea facuta;
- Rezolvarea situatiilor in conformitate cu procedurile interne;
- Identificarea nevoilor si asteptarilor clientilor prin contactare telefonica, email sau chat;
- Receptionarea intrebarilor, recomandarilor si reclamatiilor clientilor;
- Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei;
- Identificarea nevoii clientilor si recomandarea serviciului adecvat;
- Gestionarea portofoliului de clienti existenti;
- Prezentarea si promovarea serviciilor si produselor companiei.
Dacă indeplinesti cerintele si iti doresti sa ai parte de un mediu de lucru dinamic, asteptam sa te cunoastem!