Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil senior/ Specialist contabilitate/ Senior Accountant BUCURESTI, | |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Contabilitate-Finante Aplica fara CV | |
Financial Master Data Operator BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (34) |
Operator Date/ Contabilitate primară
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Grawe Romania Asigurare active.Vezi toate job-urile Operator Date/ Contabilitate primară active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Grawe Romania Asigurare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.
Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie.
Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.
Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată.
Adresa:
Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti
Cerinte
Căutam un coleg/ colegă pentru Direcția Economică/ Departamentul Contabilitate, care să corespundă următoarelor cerințe:
• Excelente cunoștințe de utilizare software: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
• Limba engleză - nivel mediu;
• Abilitați de comunicare, organizare și sistematizare;
• Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine și punctualitate;
• Capacitate de asimilare rapidă, inițiativă și amabilitate;
• Abilitați excelente de organizare și gestionare a timpului;
• Experiență anterioară în domeniul facturării sau contabilității reprezintă un avantaj.
Responsabilitati
Principalele responsabilități vor fi :
• Descărcarea, redirecționarea și urmărirea facturilor primite;
• Verificarea corectitudinii facturilor primite și obținerea autorizațiilor necesare pentru trimiterea lor către plată;
• Operarea documentelor Direcției Economice în Registrul Unic;
• Asigurarea arhivării documentelor ;
• Elaborarea si redactarea diverselor documente si situații necesare Direcției;
• Asigurarea conformității cu reglementările fiscale și contabile în vigoare.
Beneficii
- Asigurare medicala
- Laptop
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la