Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil Aplica fara CV | |
CONTABIL Aplica fara CV | |
Part time Asistent Manager Contabilitate Bucuresti HDMALL Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (55) |
Contabil primar - Baneasa
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Contabil primar - Baneasa active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.05.2024 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Suntem in cautarea unui Contabil Primar entuziast si dedicat pentru a se alatura echipei clientului nostru din departamentul financiar. Daca ai experienta pe un rol similar si ai mai lucrat cu programe de contabilitate (preferabil Saga), te incurajam sa aplici!
Cerinte:
• Studii medii in domeniul economic;
• Experienta de lucru in domeniul contabilitatii, preferabil cel putin 1 an;
• Cunostinte de operare in Microsoft Excel;
• Experienta anterioara in utilizarea programelor de contabilitate, preferabil Saga;
• Capacitatea de a analiza si organiza informatiile intr-un mod precis si eficient;
• Abilitati excelente de comunicare si colaborare in echipa;
• Orientare catre detalii si capacitatea de a respecta termenele limita.
• Procesarea eficienta a documentelor de contabilitate primara, inclusiv facturi, chitante si alte documente financiare;
• Elaborarea rapoartelor financiare periodice si a analizelor necesare pentru managementul financiar;
• Efectuarea platilor online si gestionarea corecta a fluxului de numerar;
• Intocmirea si verificarea deconturilor si a altor documente financiare conform procedurilor interne;
• Crearea si inregistrarea facturilor in sistemul de contabilitate, asigurandu-va ca toate tranzactiile sunt corecte si complete.
Raporteaza eroarea la