Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator Date - Depozit de curierat BUCURESTI, Ilfov, Chitila, | |
Operator introducere date Aplica fara CV | |
BackOffice Assistant 3000 - 4500 RON NET / luna | |
Vezi job-uri similare (12) |
Operator Facturare-Baneasa
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamland active.Vezi toate job-urile Operator Facturare-Baneasa active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.06.2024 |
Remote work: | On-site |
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
-Experiență anterioară în domeniul facturării sau într-o poziție similară este preferată
-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă
-Abilități bune de gestionare a timpului și a priorităților
-Atent la detalii și capabil să lucreze cu precizie
-Cunoștințe de bază de operare a computerului și abilitatea de a lucra cu programe de facturare și software de contabilitate
-Abilitatea de a lucra eficient atât de sine stătător, cât și în echipă
-Emiterea facturilor pentru serviciile și produsele furnizate clienților noștri în conformitate cu termenii și condițiile contractuale
-Verificarea atentă a datelor de pe facturi pentru a asigura corectitudinea și completitudinea acestora
-Gestionarea informațiilor despre clienți și actualizarea bazelor de date cu datele relevante
-Monitorizarea plăților și transmiterea memento-urilor de plată în cazul întârzierilor
-Comunicarea eficientă cu clienții pentru rezolvarea problemelor legate de facturare și pentru furnizarea de asistență în legătură cu întrebări sau solicitări
-Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru obținerea informațiilor necesare pentru procesul de facturare
Alte informatii:
3500-4000 LEI NET
700 LEI TICHETE DE MASA
BONUS DIN VANZARI
DECONT TRANSPORT
ABONAMENT MEDICAL CLINICA PRIVATA
CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA
MASINA DE SERVICIU
Program:
L-V: 09:00-17:30
3500 - 4000 RON
Beneficii
- Bonus de performanta
- Abonament medical
Raporteaza eroarea la