Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (6)

Consilier Juridic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Consilier Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.05.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Pentru a indeplini aceste atributii este necesar sa ai:

    • Experienta de minim 5 ani in consultanta juridica, cu accent pe legislatia privind societatile comerciale.
    • Cunoasterea Legii 31/90 privind Societatile Comerciale si experienta in secretariatul societar:
    capacitatea de a elabora convocari pentru Consiliul de Administrare si Adunarile Generale ale
    Actionarilor, redactarea de documente preliminare si inregistrarea acestora la Registrul Comertului.
    • Experienta relevanta in consultanta juridica in domeniile civil, comercial si administrativ, cum ar fi
    redactarea de contracte de inchiriere si obtinerea de extrase de carte funciara actualizate.
    • Cunoașterea și aplicarea normelor juridice nationale si comunitare aplicabile activitatii curente a
    societatii, inclusiv normele Registrului Comertului.
    • Abilitati excelente de comunicare si lucru in echipa, o atitudine proactiva si ambitioasa in gestionarea
    activitatii curente; capacitatea de a interactiona cu clientii interni si externi (administratori
    independenti si terti, actionari).
    • Capacitatea de a-și asuma responsabilitati, de a reactiona rapid si de a lua decizii prompte in momente
    critice, impreuna cu abilitati de operare a computerului.
    • Adaptabilitate si capacitate de a actiona rapid, dat fiind ca acesta este un rol dinamic.

    Responsabilitati

    Principalele atributii ale rolului sunt:

    • Colaborarea cu instituțiile de stat.
    • Acordarea de asistenta juridica in toate aspectele legate de dreptul societar, inclusiv organizarea si desfasurarea sedintelor Consiliului de Administrare si a Adunarilor Generale ale Actionarilor.
    • Furnizarea de suport juridic si consultanta in interpretarea si aplicarea normelor juridice de drept societar.
    • Redactarea si transmiterea convocarilor si elaborarea notelor de fundamentare pentru punctele de pe ordinea de zi.
    • Redactarea hotararilor Consiliului de Administrare si ale Adunarilor Generale ale Actionarilor, precum si a proceselor verbale de sedinta.
    • Inregistrarea hotararilor Consiliului de Administrare si ale Adunarilor Generale ale Actionarilor in Registrul Comertului.
    • Asigurarea de suport juridic in relatia societatilor din cadrul grupului Enel cu actionarii acestora, respectiv cu membrii Consiliului de Administrare / administratorul unic.
    • Formularea de opinii juridice cu privire la diverse aspecte legate de atributiile din prezentul fisa de post care necesita clarificare sau interpretare legala pentru a fi aplicate corect.
    • Prezentarea de rapoarte si informari catre conducere, referitoare la stadiul diverselor aspecte legate de activitatea desfasurata.
    • Realizarea de activitati de secretariat societar: procuri, convocari ale Adunarilor Generale ale Actionarilor, mentinerea legaturii cu administratorii.

    Alte informatii

    Vei beneficia de:

    • Salariu competitiv.
    • Bonuri de masa in valoare de 35 lei / zi.
    • Bonusuri de vacanta, Paste si de Craciun.
    • Asigurare medicala privata.
    • Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca.
    • Oportunitați de dezvoltare profesionala.
    • Contract pe perioada nedeterminata.

    Beneficii

    • Al 13-lea salariu
    • Prime de vacanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Program de lucru flexibil
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa