Operator Introducere si Validare Date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Operator Introducere si Validare Date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Experienta anterioara in utilizarea sistemelor ERP, cu accent pe Pluriva sau alte sisteme similare;
    Cunoștințe solide in introducerea si gestionarea datelor, inclusiv in domeniul contabilitații primare;
    Abilitati excelente de analiza, organizare și atenție la detalii;
    Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic și de a gestiona volumul mare de date;
    Abilitati de comunicare și colaborare in echipa.

    Responsabilitati

    Introducerea corecta si precisa a datelor in sistemul ERP, inclusiv informații referitoare la facturi, avize de pe șantier, pontaje etc;
    Validarea si reconcilierea datelor pentru asigurarea coerentei si corectitudinii informațiilor introduse in sistem;
    Colaborarea stransa cu departamentul de achizitii si Office Managerul pentru a asigura fluxul eficient al informațiilor si corelarea datelor;
    Generarea rapoartelor si analizelor din sistemul ERP pentru raportare catre Directorul General și Contabil.

    Alte informatii

    Vei beneficia de :

    Salariu competitiv
    Program flexibil - Luni - Vineri
    Bonuri de masa
    Decontarea transportului
    Contract pe perioada nedeterminata

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Ilfov, Chitila,

    Vezi job-uri similare (119)