Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (53)

Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Experinta pe un post similar;
    Studii medii finalizate;
    Nivel avansat de limba engleza;
    Implicare si proactivitate;
    Capacitatea de planificare si organizarea activitatilor;
    Foarte buna comunicare verbala si scrisa.
    Cunoasterea Pachetului Microsoft Office.

    Responsabilitati

    Gestionarea agendei Directorului General;
    Preluarea si directionarea corespondentei (telefon, email, corespondenta fizica);
    Organizarea deplasarilor in interes de serviciu (inclusiv rezervarile pentru cazare/avion);
    Organizarea si administrarea biroului;
    Organizarea intalnirilor si evenimentelor;
    Plasarea comenzilor interne pentru papetarie si protocol.

    Alte informatii

    Salariu competitiv;
    Tichete de masa – 25 lei/zi lucrata;
    Asigurare medicala si de viata;
    Bonus semestrial de performanta;
    Pensie privata dupa 2 ani de vechime in companie;
    Contract pe perioada nedeterminata.