Consultant Vanzari (3000 RON NET)

Angajator: Partnerd
Domeniu:
  • Retail - Comert
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.12.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie
    - Cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet
    - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
    - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
    - capacitate de a respecta termene limită
    - atenție către detalii
    - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
    - Permis de conducere Categoria B

    Responsabilitati

    - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
    - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
    - urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
    - participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
    - stabileste si participa la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
    - primirea clientilor, consilierea acestora si intocmirea (calcularea) ofertelor;
    - pastreaza relatia cu furnizorii si inainteaza comenzile;
    - inregistreaza la zi miscarile de stocuri in programul de gestiune (Oblio) si intocmeste registrul de casa;
    - Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
    - Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, WhatsApp, e-mail
    - Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
    - Raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu.
    - Raspunde de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati cu numerar (casa de marcat, POS si dispozitii de plata/incasare), etc.
    - Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea

    Alte informatii

    - Salariu: 3000 RON NET
    - Comision vânzări
    - Program: Luni-Vineri - 9-18:00
    - Locatie: Bucuresti, Colentina - Sector 2

    Salariu

    3000 RON

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Bonus anual
    • Laptop
    • Telefon mobil

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3500 - 4500 RON NET / luna
    BUCURESTI, Brasov, Job national

    3200 - 4500 RON NET / luna
    BUCURESTI, Brasov, Piatra Neamt, Job national

    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (92)