Expert clienți PF și Mid-Market - Ag. Feeria (Baneasa Mall)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Expert clienți PF și Mid-Market - Ag. Feeria (Baneasa Mall) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

    Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

    Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

    Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

    Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

    Cerinte

    🧐 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut:
    • Ai minimum 2 ani experiență în sectorul bancar, cu abilități de vânzare de produse destinate persoanelor fizice și juridice, în special zona de creditare, asigurări, produse de economisire, fonduri de investiții și parteneriate de virare salarii.
    • Obiectivele personale și cele de echipă sunt importante pentru tine și ești pregătit să ajuți la atingerea lor în mod eficient.
    • Știi ce înseamnă asertivitatea și ascultarea activă și le folosești mereu în discuțiile cu oamenii.
    • Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte, atât în discuțiile cu PF, cât și cu IMM.
    • Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe.
    • Îți place să vorbești în limba engleză.
    • Te mândrești cu studiile tale superioare finalizate.

    Responsabilitati

    📝 O zi normală în rolul acesta:
    • Îți face plăcere să discuți 1 la 1 cu clienții din portofoliu și cauți activ și să-l extinzi, mai ales prin atragerea de parteneriate de virare salarii (IMM și Mid-Market).
    • Acorzi atenție clienților PF și IMM și organizezi discuții cu ei față în față, în sucursală, telefonic sau la sediul companiei pentru o planificare financiară personalizată Smart Finance.
    • Ești încurajat să propui idei și să oferi opinii cu privire la modalitățile prin care putem menține o relație apropiată cu clienții noștri, bazate pe cunoștințele tale despre piața locală.
    • În anumite situații, vei fi responsabil de gestionarea unității, asigurându-te că respectăm regulile și menținem o bună organizare.
    • Colaborezi cu celelalte canale de distribuție și subsidiare din grup.

    Alte informatii

    🎯Ce îți oferim noi?
    • Dorim să avem o colaborare pe termen lung cu fiecare coleg și pentru aceasta îți oferim un job într-o industrie stabilă și sigură, astfel încât să nu ai nicio grijă.
    • Șansa de a avea o carieră de succes, de a avansa în orice direcție profesională îți dorești.
    • Petrecem 8 ore din zi la locul de muncă, din acest motiv pentru noi este important să îți oferim un mediu de lucru plăcut, în care vii relaxat.
    • Dorim să ne construim o relație apropiată chiar și atunci când nu suntem în același birou, de aceea îți oferim acces la diverse comunități și proiecte suplimentare, astfel încât să poți fi implicat și să te simți parte din echipă.
    • Dezvoltarea profesională este importantă pentru toți, astfel noi îți oferim Platforma Hive unde găsești cursuri, mereu la îndemână.

    ✨Beneficii:
    • Al 13-lea salariu chiar înainte de Crăciun.
    • Minimum 26 de zile libere - pauzele sunt necesare tuturor.
    • Zile libere suplimentare pentru evenimentele dorite sau neprevăzute din viața ta.
    • Deoarece suntem conștienți de importanța dezvoltării tale profesionale, îți oferim 4 zile libere pe an pentru a-ți permite să investești în învățare.
    • Asigurare de viață - în caz de accidente sau intervenții medicale.
    • Platforma Benefit - îți poți adapta lunar preferințele în funcție de nevoi: abonament medical la clinică privată, tichete de masă, culturale sau de vacanță, pensie privată, vouchere, smart experience, toate sau doar ce ți se potrivește.
    • Compensații salariale în funcție de situația individuală a fiecărui angajat astfel încât să asigurăm sprijinul și susținerea necesare în orice moment.
    • Primă cu ocazia sărbătorilor, atât pentru tine, cât și pentru copii.
    • Competiții sportive interne - toți avem nevoie de puțină mișcare în viața noastră, promovăm un stil de viață activ și sănătos pentru toți angajații.
    • Organizăm evenimente de tip teambuilding, petrecere de Crăciun și ieșiri lunare cu echipa pentru a consolida relațiile interpersonale și pentru a ne bucura împreună de momente de relaxare și distracție, în afara programului obișnuit de lucru.
    • Sistem de plată variabilă și creșteri salariale care țin cont de performanțele angajaților.
    • Program gratuit de testare vocațională pentru copiii angajaților cu vârsta cuprinsă între 14-18 ani.

    👫 Vino cu noi în echipă
    Pași în proces:
    1. discuție de cunoaștere cu HR-ul.
    2. chestionar de personalitate “Great People Inside”.
    3. discuție cu viitorul tău manager.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>