Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consilier Juridic – Acordare Credite Aplica fara CV | |
Consilier Juridic - Renewables BUCURESTI, | |
Sef Serviciu Patrimoniu Industrial BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (9) |
responsabil licitatii si contracte
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile NETAFIM powered by EPRS active.Vezi toate job-urile responsabil licitatii si contracte active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro |
Angajator: | NETAFIM powered by EPRS |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.06.2024 |
Remote work: | On-site |
NETAFIM este lider mondial în soluțiile de irigare picurare. Cu 28 filiale, 16 fabrici de producție și peste de angajați, Netafim oferă soluții inovatoare în peste 110 de țări din întreaga lume.
Cerinte
licitatii
administrare contracte
1. Licitatii:
- Crearea unui canal in Teams cu numele beneficiarului, numărul proiectului și numărul licitației din SEAP;
- analizare si verificare documentatie licitatie pentru completare formular necesar aprobarii participarii la licitatii;
- intocmire formularistica necesara participare la licitatii;
- intocmire documente necesare clarificare licitatii;
- Înregistrarea proiectului in platforma cu atașarea fiselor tehnice si a caietului de sarcini. Odată ce proiectul a fost adăugat, acesta va intra pe același flux ca al unei oferte obișnuite cu specificația ca i se va acorda o prioritate deosebita având in vedere termenul de timp al depunerii.
- purtare corespondenata cu asiguratorul in vederea constituirii garantiei de participare.
- Pregătirea documentelor necesare pentru participare la licitație dpdv juridic
- incarcare documentatie in SEAP;
- Preluarea comunicărilor din portalului SEAP
Redactarea răspunsurilor pentru comunicările cu beneficiarul.
- Monitorizarea anunțului cu privire la rezultatul licitației și analiza acestuia;
- Purtare corespondenta cu asiguratorul in vederea emiterii garantiei de buna executie si pregatire documentatie
- pregatirea contractului in vederea semnarii.
- cautare specialisti in vederea derularii ctr (SSM, calitate, etc)
- intocmire documentatie finala derulare contract (PIF, PV PP, etc)
Administrare Contracte:
1. Vanzare - cumparare
- intocmire ctr
- creare ctr si proiect in Socrate
- comunicare contract, pregatire semnare, arhivare
- intocmire act aditional
- intocmire documentatie finala derulare contract (PIF, PV PP, etc)
-administrare si trasnfer catre contabilitate a garantiilor - (CEC+ BO)
2. Furnizori ( altii decat cei care sunt incadrati la subcontractori) ( diverse servicii administrative sau de marketing)
- verificare contracte furnizori.
- gestionare corespondenta cu furnizorul in cazul in care se solicita modificarea contractului.
3. Subcontractori.
- intocmire si comunicare contracte subcontractori
gestionare corespondenta cu furnizorul in cazul in care se solicita modificarea contractului.
Litigii / Notificari clienti furnizori
Corespondanta si getionarea procesului intre Casa de Avocatura si departamentul intern.
Corespondenta directa cu clientul/furnizor.
Adrese de tip refuz la plata fata de furnizori din diverse motive.
Administrativ
Rezolvarea solicitarilor din partea Managerului cu privire la activele detinute de companie ( imobile)
5. Comenzi clienti
a) Introducerea comenzilor clienti in platforma ERP conform flux și procedura.
5000 - 7000 RON
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Asigurare medicala
- Asigurare de viata
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
Raporteaza eroarea la