Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
2000 RON NET / luna
BUCURESTI,

BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (12)

Asistent Director

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Asistent Director active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.08.2024
    Remote work: On-site

    ENGIE Servicii companie din grupul ENGIE România, furnizează o gamă largă de operațiuni tehnice pentru instalațiile și centralele termice de interior, atât pentru clienții casnici, cât și pentru cei industriali.

    În prezent, căutăm o persoană proactivă, cu bune abilități de comunicare și organizare pentru a se alătura echipei noastre în calitate de ASISTENT DIRECTOR. 

    Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei asigura la nivelul ENGIE Servicii activitatea de înregistrare, repartizare a corespondenței interne, monitorizând îndeaproape intervalul dintre data intrării în societate și data repartizării efective și vei ține evidența documentelor și clasarea acestora.
    • Vei realiza prezentări ale companiei în limbile română, engleză sau diverse prezentări referitoare la activitatea acesteia atunci când este solicitată, în limita competențelor.
    • Vei asigura suport administrativ la sediu și punctual pentru agenții.
    • Vei asigura stocul prin comenzi efectuate pe aplicațiile utilizate la nivelul companiei;
    • Te vei asigura de buna funcționare a aparaturii de la sediu și vei solicita ori de câte ori este nevoie mentenanța acestora.
    • Vei realiza comenzile de curierat pentru sediu pe aplicația definită în acest scop. 
    • Vei asigura evidența lunară a apelurilor telefonice primite și a emailurilor.
    • Vei gestiona agenda Directorului General.
    • Vei organiza ședințele, delegațiile externe și interne, inclusiv Reuniunea de Management, asigurând toată logistica;
    • Vei redacta documente (referate, minute, processe verbale, informări, comunicări, corespondențe, rapoarte), te vei ocupa de trimiterea lor mai departe, vei organiza dosare și le vei arhiva fizic și electronic.
    • Vei asigura interfața cu direcțiile din cadrul Grupului, cu care Directorul General intră în contact.
    • Vei pregăti mapa pentru semnarea actelor de către Directorul General și vei transmite documentele semnate persoanelor interesate.
    • Vei întocmi lunar pontajul în baza de date SAP/CATS și te vei asigura de corectitudinea informațiilor confruntând cu condica de prezență.
    • Vei crea referate în SAP în baza cărora se fac comenzi.
    • Vei răspunde și te vei asigura de afișarea planurilor de evacuare în caz de incendiu la sediu.
    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
    • Studii superioare;
    • Minimum 2 ani experiență în activitatea de asistență și secretariat;
    • Cunoștințe de operare Excel, Word, Power Point;
    • Cunoștințe de limba engleză, nivel avansat;
    • Implicare și proactivitate;
    • Excelente abilități de comunicare;
    • Capacitate de planificare a activității;
    • Atitudine proactivă în soluționarea problemelor.
    Beneficii:
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.
    Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

    În cazul în care optezi să ne transmiți datele tale cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, te rugăm să iei cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților prezenta pe pagina de Cariere.

    Despre ENGIE

    Grupul ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, energie electrică şi servicii energetice. ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, ENGIE Building Solutions, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de energie electrică, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de energie electrică. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,9 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 20.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au peste 4.000 de angajaţi.