Operator Introducere si Validare Date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Operator Introducere si Validare Date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 13.06.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Cautam Operator Introducere si Validare Date pentru unul dintre cei mai importanti operatori integrati de energie electrica si gaze din lume - locatie Arad.

    Pentru a indeplini cu succes responsabilitatile acestui post, este necesar sa ai:

    - Studii superioare sau medii;
    - Experienta minima de 1 an;
    - Abilitati de utilizare MS Office;
    - Cunostintele de operare SAP constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    - Elaboreaza/primeste contractele de executie lucrarii pentru care este desemnat ca responsabil de contract;
    - Colaboreaza cu colegii de departament si le ofera suport in vederea respectarii fluxului firesc de activitate;
    - Colaboreaza cu colegii si verifica cu acestia documentatia primita de la prestatorii de servicii topo in vederea realizarii documentatiilor necesare pentru avizare/autorizare si la trasarea in teren a lucrarilor;
    - Introduce in sistemele informatice solicitarile pentru plata taxelor pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor;
    - Opereaza in sistem documente specifice activitatii;
    - Se implica in taskurile specifice activitatii pentru a oferi suport colegilor si departamentului.

    Alte informatii

    Vei beneficia de:

    - Salariu competitiv;
    - Bonuri de masa in valoare de 35 lei/zi;
    - Prima de Paste, de Craciun, de Ziua Energeticianului;
    - Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca;
    - Abonament medical.

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Zile libere suplimentare
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa