Economist Contabil

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.09.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate in domeniul Contabil/Economic;
    - Experienta de minim 18 luni;
    - Cunostinte generale privind utilizarea de softuri contabilile de tip ERP ;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, comunicativ ;
    - Experienta in utilizarea pachetului MS Office;
    - Cunostinte legislative privind domeniul financiar-contabil;
    - Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de organizare.

    Responsabilitati

    - Verificarea documentelor contabile primite de la furnizori;
    - Activitatea lunara de indosariere, arhivare (inclusiv baza de date electronica a deconturilor) si inregistrarea in softul contabil documente
    contabile justificative (facturile emise de angajator, facturile primite de la diversi furnizori ai societatii, deconturi de cheltuieli, extrase de
    cont bancare, bonuri de consum, note de transfer, etc);
    - Inregistrarea diverselor note contabile in softul contabil folosit de societate ;
    - Inregistrarea diverselor categorii de documente justificative (ex: deconturi de cheltuieli, documente primare folosite pentru incasari si
    plati, instiintari de plata, decizii, procese verbale, procese verbale, etc);
    - Verificarea si inregistrarea documentelor justificative primite aplicand tratament contabil si fiscal corespunzator;
    - Asigurarea suportului informational celorlalte departamente pentru activitatea de inventariere anuala a activelor fizice ale societatii, a
    datoriilor si a creantelor si deasemenea intocmeste rapoarte specifice solicitate de auditori desemnati ai societatii;
    - Asigurarea tuturor inregistrarilor contabile ca transpun corect tranzactiile economice efectuate;
    - Intocmirea si transmiterea lunara a deconturile proprii de cheltuieli semnate, in termen de maxim 3 zile de la data intoarcerii din
    delegatie sau de la efectuarea cheltuielilor pentru care s-a solicitat avansul spre decontare; deconturile se transmit catre seful casieriei
    centrale;
    - Intocmirea diverselor rapoarte solicitate de seful ierarhic superior ;
    - Indeplinirea cu acuratete si corectitudine sarcinile de serviciu.

    Alte informatii

    - Salariu atractiv;
    - Bonuri de masa;
    - Prima de vacanta de 50% din salariu,;
    - Bonus anual de performanta;
    - Prima de Paste si Craciun.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (51)