Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
4500 RON NET / luna
BUCURESTI,

Aplica fara CV
Hybrid

Aplica fara CV
Hybrid

Vezi job-uri similare (449)

Customer Support – call center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Aleph News active.


Vezi toate job-urile Customer Support – call center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: Aleph News
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.08.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Aleph News este o televiziune comercială din România, lansată la1 septembrie 2020.

    Este prima televiziune din România bazată pe conceptul de „social television”.

    Aleph News prezintă știri autohtone și globale cu un format de imagine atât 16:9, cât și 9:16, targetul acestui canal fiind publicul smart.

    Aleph News este prima televiziune lansată din seria de canale tematice ale trustului Aleph Media.

    Pentru a ține constant publicul conectat cu actualitatea, Aleph News este prezent la toți marii operatori de cablu din România: Orange, Telekom, Vodafone, RDS & RCS, INES, NEXTGEN, dar și în social media (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube), dar și pe site-ul alephnews.ro, unde transmisia live se poate vedea 24/7.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate
    • Limba engleza – nevel avansat
    • Cunostinte medii in utilizarea pachetului Microsoft office
    • Cunostinte avansate de navigare pe internet, de lucru in online
    • Cunostinte de ecommerce si servicii tip customer care
    • Aptitudini de comunicare orala si in scris
    • Persoana organizata, cu valeitati tehnice
    • Persoana proactiva

    Responsabilitati

    • Testarea platformelor si monitorizarea bug-urilor
    • Monitorizarea si rezolvarea tichetelor primite pe e-mail si telefon
    • Consilierea utilizatorilor in vederea utilizarii platfotmei
    • Crearea de prezentari how-to pentru toate actiunile de pe platforma
    • Monitorizarea activitatii utilizatorilor
    • Realizarea de raportari specifice activitatii

    Beneficii

    • Training-uri