Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist financiar BUCURESTI, | |
Analist financiar credite si finantari – grup de firme BUCURESTI, | |
Analist Vanzari Profi Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (17) |
Analist Raportare Financiara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.Vezi toate job-urile Analist Raportare Financiara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
Pentru a indeplini aceste atributii este necesar sa ai:
• Studii superioare absolvite in domeniul economic.
• Minim 3 ani de experienta in domeniu.
• Cunostinte solide de contabilitate, analiza financiara si fiscalitate.
• Competente bune de operare in sisteme informatice specifice (Charisma ERP si Tableau Software reprezinta un avantaj).
• Cunostinte de limba Engleza la un nivel mediu.
• Abilitati bune de comunicare, organizare si colaborare in echipa.
• Capacitate de analiza si sinteza.
• Permis de conducere.
Responsabilitati
Principalele atributii ale rolului sunt:
• Gestionarea evidentei imobilizarilor si stocurilor, in conformitate cu legislatia in vigoare.
• Evidenta cheltuielilor inregistrate in avans si alocarea lunara a acestora.
• Administrarea evidentei impozitelor si taxelor locale.
• Reconcilierea conturilor contabile.
• Verificarea si motorizarea jurnalelor de vanzari si a celor de cumparari.
• Intocmirea declaratiilor fiscale si a rapoartelor periodice (lunare, trimestriale, semestriale si anuale).
• Verificarea rapoartelor de productie.
• Realizarea analizei financiare si a cheltuielilor pe departamente si centre de cost.
• Intocmirea situatiilor si documentelor necesare pentru finantari, credite bancare, leasinguri (IFRS/GAAP).
• Intocmirea rapoartelor de venituri si cheltuieli solicitate de management.
• Participarea la realizarea bugetului anual, forecasturi si proiectii pe termen lung ale business-ului.
Alte informatii
Vei beneficia de:
• Salariu competitiv.
• Bonuri de masa in valoare de 40 lei/zi.
• Prime de Paste si de Craciun.
• Asigurare medicala privata.
• Decont combustibil.
• Decontarea politei RCA si a unei revizii anuale.
• Contract pe perioada nedeterminata.
Raporteaza eroarea la