Analist Raportare Financiara

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.06.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    Pentru a indeplini aceste atributii este necesar sa ai:
    • Studii superioare absolvite in domeniul economic.
    • Minim 3 ani de experienta in contabilitate.
    • Cunostinte solide de contabilitate, analiza financiara si fiscalitate.
    • Competente bune de operare in sisteme informatice specifice (Charisma ERP si Tableau Software reprezinta un avantaj).
    • Cunostinte de limba Engleza la un nivel mediu.
    • Abilitati bune de comunicare, organizare si colaborare in echipa.
    • Capacitate de analiza si sinteza.
    • Permis de conducere.

    Responsabilitati

    Principalele atributii ale rolului sunt:
    • Gestionarea evidentei imobilizarilor si stocurilor, in conformitate cu legislatia in vigoare.
    • Evidenta cheltuielilor inregistrate in avans si alocarea lunara a acestora.
    • Administrarea evidentei impozitelor si taxelor locale.
    • Reconcilierea conturilor contabile.
    • Verificarea si motorizarea jurnalelor de vanzari si a celor de cumparari.
    • Intocmirea declaratiilor fiscale si a rapoartelor periodice (lunare, trimestriale, semestriale si anuale).
    • Verificarea rapoartelor de productie.
    • Realizarea analizei financiare si a cheltuielilor pe departamente si centre de cost.
    • Intocmirea situatiilor si documentelor necesare pentru finantari, credite bancare, leasinguri (IFRS/GAAP).
    • Intocmirea rapoartelor de venituri si cheltuieli solicitate de management.
    • Participarea la realizarea bugetului anual, forecasturi si proiectii pe termen lung ale business-ului.

    Alte informatii

    Vei beneficia de:
    • Salariu competitiv.
    • Bonuri de masa in valoare de 40 lei/zi.
    • Prime de Paste si de Craciun.
    • Asigurare medicala privata.
    • Decont combustibil.
    • Decontarea politei RCA si a unei revizii anuale.
    • Contract pe perioada nedeterminata.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (17)