Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Bacau, Brasov, Iasi,

Aplica fara CV
Bacau, Iasi,

Aplica fara CV
Bacau, Brasov, Iasi,

Vezi job-uri similare (26)

Specialist Suport Tehnic cu limba franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Tehnic cu limba franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Brasov
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.07.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    • Detii un nivel avansat de limba franceza (B2) si cochetezi cu limba engleza din cand in cand;
    • Detii o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;
    • Iti place sa comunici cu clientul si ai capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;
    • Esti deschis catre training si formare in zona tehnica.

    Responsabilitati

    • Single Point of Contact pentru oferirea de solutii tehnice prin mijloacele puse la dispozitie;
    • Preluarea apelurilor telefonice in limba franceza (in proportie de 90%), respectiv limba engleza (in proportie de 10%) pentru utilizatorii aflati in Franta, Germania, Brazilia, Africa de Sud etc.;
    • Inregistrarea problemelor informatice (calculatoare, servere, imprimante, telefonie, retea etc.) si depanarea lor pe baza procedurilor de lucru;
    • Monitorizarea tichetelor si transferul catre echipele competente pentru rezolvarea incidentelor;

    Alte informatii

    Se poate lucra atat full time, cat si part time, iar la part time programul este flexibil in functie de disponibilitatile candidatului.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Decontarea transportului
    • Program de lucru flexibil
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Tichete de masa
    • Tichete cadou