Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Hybrid

Aplica fara CV
4000 - 5000 RON NET / luna
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (161)

Receptionist - Front Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Morgan Sol active.


Vezi toate job-urile Receptionist - Front Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    Ce persoana cautam?

    Esti candidatul potrivit daca te aflati in postura unui tanar absolvent entuziast, dornic sa isi inceapa cariera intr-un mediu dinamic si plin de oportunitati. Nu este necesara experienta anterioara in domeniul administrativ; in schimb, cautam pe cineva cu o atitudine pozitiva si cu dorinta de a invata. Candidatul ales va fi deschis la feedback si va avea capacitatea de a se adapta rapid la cerintele noilor sarcini. Ii vom oferi un mediu de lucru prietenos si oportunitati excelente de dezvoltare profesionala pentru a-si construi o cariera.

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faci?

    In postura de RECEPTIONIST, vei desfasura urmatoarele activitati:
    - Gestionarea apelurilor telefonice;
    - Preluarea și gestionarea corespondentei;
    - Suport pentru toate departamentele companiei;
    - Intampinarea vizitatorilor;
    - Activitati de protocol;
    - Gestionarea bazelor de date in excel ce contin informatii privind proprietati comerciale / de birouri;
    - Actualizarea in PowerPoint sau Word a prezentarilor de proprietati existente, crearea de noi prezentari si rapoarte de selectie.

    Alte informatii

    Benefici:
    - O colaborare de lunga durata cu un angajator de mai bine de 30 de ani pe piata de consultanta imobiliara;
    - Un birou cochet in cartierul cotroceni, foarte aproape de metrou;
    - Vei fi recompensat cu un salariu motivant si beneficii in stransa corelatie cu activitatea si implicarea aratata.