Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Hybrid

BUCURESTI, Brasov, Job national

BUCURESTI, Brasov, Job national

Vezi job-uri similare (359)

Back Office Support- Mogoșoaia,Str. Buiacului nr. 2

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Trenkwalder Romania active.


Vezi toate job-urile Back Office Support- Mogoșoaia,Str. Buiacului nr. 2 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Retail - Comert active pe Hipo.ro

Angajator: Trenkwalder Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Retail - Comert
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 14.10.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.

    Unde ne găsești:

    Sediul nostru din București:
    Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705

    Cerinte

    Ce căutăm?
    • Abilități excelente de organizare și atenție la detalii;
    • Fire prietenoasă;
    • Cunoștințe de operare PC și MS Office la nivel avansat;
    • Experiență într-un Call Center și relația cu clienții

    Responsabilitati

    • Gestionarea și actualizarea bazelor de date interne.
    • Procesarea documentelor și asigurarea acurateței acestora.
    • Suport pentru departamentele de resurse umane și financiar.
    • Colaborarea cu echipa pentru optimizarea proceselor interne.
    • Monitorizarea și raportarea indicatorilor de performanță.

    Alte informatii

    Ce vei descoperi dacă vei alege să ne cunoști?
    • Oportunitatea de a-ți dezvolta cariera într-o companie inovatoare și dinamică, unde vei avea acces la programe de formare continuă și un mediu de lucru stimulant care încurajează creativitatea și creșterea profesională.
    • Vei cunoaște o echipă formată din profesioniști pasionați și prietenoși, un mediu de lucru armonios, colaborativ și plin de energie pozitivă, ce transformă fiecare zi de muncă într-o experiență plăcută și motivantă.
    • În plus, compania noastră este pregătită să deconteze transportul, asigurându-ți astfel confortul și liniștea necesare pentru a-ți desfășura activitatea la cele mai înalte standarde

    Ce oferim?
    -Salariul 3000 RON + în funcție de experiență + TM 40 RON/Zi+ Bonus prezență 500 RON


    Haide și află detalii despre acest rol, contactându-mă la numărul de telefon: 0758.057.957 sau dacă vrei să ne cunoști, ne poți trimite cv-ul tău și putem stabili un interviu la adresa de email menționată în anunț.


    Salariu

    3000 - 3500 RON

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Petreceri/evenimente companie
    • Tichete de masa