Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Bucuresti Aplica fara CV | |
Referent de specialitate - Relatii cu Clientii si Reclamatii Aplica fara CV | |
Consultant relatii clienti – Servicii de Leasing – Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (165) |
Specialist Relatii Clienti (Account Manager)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Specialist Relatii Clienti (Account Manager) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.07.2024 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Care sunt cerintele?
- Studii superioare;
- Bune abilitati de comunicare scrisa și verbala;
- Compentențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune;
- Capacitatea de asimilare rapida a cunostințelor si de prioritizare a activitatilor;
- Atentie la detalii, abilitatea de a procesa informatii din tabele și rapoarte;
- Responsabilitate, initiativa;
- Abilitați de lucru in echipa;
- Experienta in posturi ce presupun relationarea cu clientii/ in domeniul bancar reprezinta un avantaj;
- Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook si navigare internet;
- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu.
- Prelurea notificarilor si oferirea suportului clientilor în functie de solicitarea facuta;
- Rezolvarea situatiilor in conformitate cu procedurile interne;
- Identificarea nevoilor si asteptarilor clientilor prin contactare telefonica, email sau chat;
- Receptionarea intrebarilor, recomandarilor si reclamatiilor clientilor;
- Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei;
- Identificarea nevoii clientilor si recomandarea serviciului adecvat;
- Gestionarea portofoliului de clienti existenti;
- Prezentarea si promovarea serviciilor si produselor companiei.
Se lucreaza de la birou.
Raporteaza eroarea la