Specialist Relatii Clienti (Account Manager)

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.11.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Care sunt cerintele?

    - Studii superioare;
    - Bune abilitati de comunicare scrisa și verbala;
    - Compentențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune;
    - Capacitatea de asimilare rapida a cunostințelor si de prioritizare a activitatilor;
    - Atentie la detalii, abilitatea de a procesa informatii din tabele și rapoarte;
    - Responsabilitate, initiativa;
    - Abilitați de lucru in echipa;
    - Experienta in posturi ce presupun relationarea cu clientii/ in domeniul bancar reprezinta un avantaj;
    - Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook si navigare internet;
    - Cunostinte de limba engleza – nivel mediu.

    Responsabilitati

    - Prelurea notificarilor si oferirea suportului clientilor în functie de solicitarea facuta;
    - Rezolvarea situatiilor in conformitate cu procedurile interne;
    - Identificarea nevoilor si asteptarilor clientilor prin contactare telefonica, email sau chat;
    - Receptionarea intrebarilor, recomandarilor si reclamatiilor clientilor;
    - Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei;
    - Identificarea nevoii clientilor si recomandarea serviciului adecvat;
    - Gestionarea portofoliului de clienti existenti;
    - Prezentarea si promovarea serviciilor si produselor companiei.

    Alte informatii

    Se lucreaza de la birou.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Asigurare de viata
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    5000 - 5500 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (124)