Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Financial Analyst BUCURESTI, | |
Accounts Receivable Accountant with English Timisoara, | |
Senior Payroll & Admin Consultant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (325) |
Contabil Junior
This job is no longer active!View all jobs TotalSoft activeView all jobs Contabil Junior active on Hipo.roView all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro |
Employer: | TotalSoft |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 0 - 1 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 16.09.2024 |
Remote work: | On-site |
Short company description
Established in 1994, TotalSoft is one of the most important providers of business software systems (ERP, HCM, CRM, DM and BI) in Central Europe.
TotalSoft is the preferred ERP solutions provider in Romania and one of the top 10 global providers of software solutions for the leasing industry.TotalSoft’s top products, Charisma ERP, Charisma HCM are market leader products in Romania, with relevant references in 8 industries: financial services, retail, distribution, production, construction, agriculture, medical and services.
Currently, TotalSoft has a team of +600 software specialists and projects in 41 countries on 4 continents.
In autumn 2016, TotalSoft was acquired by Logo Business Investment S.A. (Logo), the largest independent software provider in Turkey. With over 35 years of experience, Logo is one of the fastest growing software companies, delivering innovative solutions and services through more than 800 partners. The company is present on 45 international markets serving over 90,000 customers in Europe, Middle East, Africa and Asia. Logo is the first publicly traded IT company in Turkey.
For more information, please access: totalsoft.ro, charisma.ro and logo.com.tr/en.
Requirements
Cerinte:
Studii relevante în Finanțe/Contabilitate
Experiență de 0-2 ani în domeniu
Cunoștințe de bază ale programului SAP - constituie un avantaj
Cunoștințe de bază de MS Office
Capacitatea de a lucra bine în echipă și de a învăța rapid
Abilități analitice de bază, capacitatea de a respecta termenele
Abordare proactivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional
Atenție la detalii și capacitate de sinteză
Responsibilities
Sprijină echipa în organizarea și desfășurarea activităților financiar-contabile ale societății
Asistă la întocmirea situațiilor financiare lunare, plăți și cash-flow
Participă la procesul de închidere lunară și la înregistrarea în contabilitate a facturilor de servicii și mijloacelor fixe
Contribuie la elaborarea și implementarea procedurilor interne legate de activitatea de contabilitate
Ajută la inventarierea și prelucrarea inventarului anual
Oferă suport în elaborarea și depunerea raportărilor financiare și fiscale ale societății
Participă la rezolvarea problemelor de fiscalitate sub supravegherea unui mentor
Other info
Descrierea Companiei
Alcaruma AGRO CONSULT SRL este o companie din domeniul agricol, cu o prezență puternică pe piața locală. Oferim un mediu de lucru dinamic și oportunități de dezvoltare profesională. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru continuu.
Please read the Personal Data Processing Policy, TotalSoft >>
Raporteaza eroarea la