Key Account Specialist
Angajator: | Aliand Consulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.06.2024 |
Remote work: | On-site |
Aliand Consulting este o societate specializata in servicii de resurse umane infiintata din dorinta de a promova compatibilitatea maxima dintre valorile candidatilor si mediul de lucru al angajatorilor.
Cu o noua abordare a activitatilor de resurse umane, promovam un sistem transparent, dinamic, in care suntem alaturi de candidatii nostri si ii reprezentam in fata angajatorului.
Proactivitate, orientare catre client
Capacitate de organizare si prioritizare sarcini
Microsoft Office( Word, Excel)- nivel mediu/avansat
Fluenta in engleza SAU spaniola
Experienta in cadrul unui departament comercial/ de vanzari de min. 1 an
Cunostinte de contabilitate primara
Ofera asistenta si suport clientilor societatii, coordoneaza transmiterea comenzilor si proceseaza
facturarea lunara
Inregistreaza clienții noi și prelucreaza cererile de credit; solicita limite de credit si se asigura de primirea tuturor documentelor necesare
Introduce datele in sistem la finalizarea comenzilor si asigura acuratetea informatiilor legate de data livrarii, adresa de livrare si informatiile de contact inainte de expediere
Analizeaza si rezolva discrepantele de plata, proceseaza platile cu carduri de credit, efectueaza ajustari de conturi in functie de necesitati
Sediul central- zona Unirii
Program : 8.00- 17.00(12.00-13.00 pauza de masa)
Abonament de Sanatate la clinica Regina Maria
Tichete de Masa de 30 lei/zi
Bonus anual NET: 6000 lei
3500 - 4000 RON
Beneficii
- Bonus anual
- Abonament medical
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Accounting and Payroll Specialist - part time Aplica fara CV | |
Finance & Accounting Specialist Hybrid | |
Accounts Payable Specialist with French Hybrid | |
Vezi job-uri similare (197) |
Raporteaza eroarea la