Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Back-office cu limba olandeza FULL TIME (Bucuresti) Aplica fara CV | |
Back-office cu limba norvegiana FULL TIME (Bucuresti) Aplica fara CV | |
Back-office cu limba suedeza FULL TIME (Bucuresti) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (192) |
Content Moderator - full time - Bucuresti - Relocare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad Romania active.Vezi toate job-urile Content Moderator - full time - Bucuresti - Relocare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.09.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
● Unadintre limbile germană, Franceză, Olandeză, Italiană, Daneză, Bulgară, Suedeză, Norvegiană (nivel avansat)
● Nivel minim B2 de engleză
● Experiență anterioară în moderarea conținutului ar constitui un avantaj
● Diplomă de liceu
Responsabilitati
● Înțelegerea și menținerea la zi a politicilor și ghidurilor de conținut furnizate de
client.
● Analiza videoclipurilor online, a mediilor sociale, a paginilor web și a conținutului
publicitar pentru conformitate.
● Examinarea zilnică a conținutului care poate fi în format text, imagine, audio,
video sau alt format.
● Identificarea conținutului care nu respectă cerințele și semnalarea pentru
acțiune.
● Oferirea de feedback pentru îmbunătățirea politicilor/instrumentelor/proceselor.
● Dobândirea unei cunoștințe solide a politicilor adiacente și transversale, nu doar
limitată la politica atribuită.
● Instruirea altor membri ai echipei cu privire la sarcinile zilnice atunci când este
urgent și solicitat de manager.
● Efectuarea sarcinilor solicitate de manager pentru a asigura îndeplinirea
KPI-urilor și a tuturor metricilor de performanță.
● Menținerea unui mediu de lucru pozitiv în toate interacțiunile interne/externe.
● Disponibilitatea de a învăța și de a lucra în cadrul unui proiect dinamic
Alte informatii
● 900RONbrut/lună pe platforma benefit (pentru a-și alege beneficiile, cum ar fi
tichete de masă sau achiziționarea de produse, etc.
● Bonus lucru de noapte 30%
● Decontare transport
Ajutor relocare: plata transport, cazare 2 saptamani la hotel si inca un salariu in plus sa te ajute cu noul tau inceput in Bucuresti
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prima pentru relocare
- Abonament medical
- Training-uri
- Cursuri
- Poate alege beneficiile dorite in limita unui buget
- Program de lucru flexibil
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Fun / Relax Area
Raporteaza eroarea la