Asistent administrativ vanzari

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Inginerie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.06.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Minimum 2 ani intr-o pozitie similara;
    Studii cu profil electrotehnic/electronic/mecanic;
    Cunostinte Limba Engleza, nivel mediu/avansat;
    Cunostinte operare PC si Microsoft Office;
    Permis de conducere, categoria B;
    Abilitati de analiza, planificare si organizare;
    Atentie la detalii;
    Abilitati de comunicare interpersonala, orientare spre solutii.

    Responsabilitati

    Gestionarea comenzilor de echipamente lansate catre furnizori, de la preluarea lor si pana la actualizarea statusurilor in CRM;
    Realizarea de activitati de prospectare de piata (site-uri dedicate, baze de date, SEAP);
    Urmarirea si centralizarea de informatii despre piata de profil;
    Intocmirea de oferte de pret/oferte tehnice in functie de solicitarile colegilor de la departamentul vanzari;
    Preluarea de informatii de la agentii de vanzari referitor la ofertele acceptate de clienti si intocmirea documentatiei necesare;
    Informarea departamentului tehnic si a departamentului de logistica referitor la livrarea catre client;
    Sprijinirea agentilor de vanzari cu informatii si documente;
    Pastrarea evidentei avizelor de expeditie si a facturilor fiscale aferente;
    Gestionarea flotei de echipamente pentru inchirieri;
    Urmarirea termenilor contractuali;
    Planificarea inspectiilor/reviziilor, urmarirea eficientei exploatarii si recuperarea sumelor in baza garantiei producatorului;
    Participarea la dezvoltarea si implementarea de politici/procese/proiecte noi.

    Alte informatii

    PR/024263

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Branesti, Popesti Leordeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (61)