Coordonator achizitii

Angajator: Job Consult
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.09.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. 

    Cerinte

    •Absolvent al unei facultãţi cu profil tehnic sau economic, certificãri profesionale în Procurement/Aquisition/Supplier Management;
    •Experienţã de cel puţin 5 ani în Achiziţii, Procurare şi Logisticã;
    •Experienţã de cel puţin 5 ani în Supply Chain Management;
    •Cunoaşterea foarte bunã a modelelor de procurare – standarde de achiziţii, licitaţii, evaluãri;
    •Performanţe demonstrate în definirea, implementarea şi monitorizarea procedurilor specifice domeniului Procurãrii şi Achiziţiilor;
    •Experienţã în managementul relaţiilor cu furnizori mari;
    •Experienţã în achiziţia de servicii şi subcontractãri de servicii;
    •Experienţã demonstratã în lucrul cu furnizori internaţionali;
    •Experienţã în operarea cu şi în menţinerea unui sistem de tip ERP în cadrul unei companii de mari dimensiuni.

    Responsabilitati

    1. Coordoneaza activitatile de achizitii aferente proiectelor alocate de superiorii ierarhici (Manageri Aprovizionare/ Director Procurement), aloca pachete de achizitii catre Analistii de Achizitii;
    2. Centralizeaza, analizeaza si creeaza rapoarte de achizitii relevante aferente proiectelor de achizitii alocate;
    3. Comunica permanent cu Beneficiarul intern al proiectului si celelate functiuni din organizatie implicate;
    4. Studiaza documentatia (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) pusa la dispozitie de responsabilul de departament (Project Manager, Derulator de contract, Director, etc);
    5. Solicita oferte la distribuitori/producatori, in functie de tipul de produse, cantitate, etc.
    6. Negociaza conditiile comerciale cu furnizorii interni/externi;
    7. Intocmeste analiza de oferta tehnico-economica in conformitate cu cerintele documentatiei primite de la responsabilul de departament si face recomandari privind sursa de achizitie;
    8. Participa la toate discutiile de sustinere a ofertei tehnice si a cotatiilor de pret pe care le solicita Project Manager-ul catre potentialul furnizor;
    9. Aplica procedura de evaluare a furnizorilor, acorda calificative; pastreaza si transmite permanent catre conducatorul departamentului informatii despre furnizori, structura pietei, etc;
    10. Negociaza si propune spre semnare contractele cadru sau punctuale cu furnizorii;
    11. Urmareste introducerea contractelor in sistemul ERP Oracle;
    12. Extrage rapoarte privind achzitiile pe tipuri de echipamente si furnizori, din ERP Oracle;
    13. Intermediaza intalniri si organizeaza prezentari de produse pentru clienti, cu participarea producatorilor;
    14. Intretine si actualizeaza in permanenta listele cu furnizorii potentiali de echipamente si materiale din ariile de specialitate, necesari desfasurarii activitatii grupului in bune conditii, mentine si dezvolta relatiile comerciale cu furnizorii, urmareste evolutia acestora pe piata;
    15. Asigura interfata intre departamentele grupului si furnizorii de echipamente si materiale din ariile de specialitate;
    16. Colaboreaza cu beneficiarul intern pentru gasirea de solutii alternative;
    17. Intocmeste situatii centralizate de achizitii, analizeaza si propune moduri de optimizare a acestora;
    18. Urmareste termenele de livrare, comenzile.

    Alte informatii

    Tichete de masa
    Asigurare de viata
    Abonament Regina Maria
    Program 8h/zi

    Salariu

    7500 - 12000 RON

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Asigurare de viata
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    2000 - 2500 EUR NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (18)