Contabil

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.06.2024
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    -Experienta de minim 3 - 5 ani in contabilitate;
    -Cunostinte de legislatie financiar-contabila;
    -Absolvent a unei facultati de profil contabil/financiar reprezinta un avantaj;
    -Seriozitate, stabilitate si maturitate profesionala;
    -Atitudine pro-activa, excelenta abilitati de organizare si comunicare;
    -Curiozitatea si dorinta de a invata mai mult;
    -Cunoscator al pachetului MS Office;
    -Engleza nivel mediu reprezinta un avantaj;
    -Cunostinte SAP.

    Responsabilitati

    -Inregistrarea in SAP a facturilor primite de la furnizorii interni si externi si asigurarea ca sunt indeplinite toate cerintele fiscale si legale privind forma si continutul facturii (documentatia aferenta fiecarei facturi este conforma cu procedurile interne si prevederile fiscale);
    -Inregistrarea si verificarea deconturilor de calatorie ale angajatilor;
    -Inregistrarea si verificarea evidentei mijloacelor fixe, efectuarea anuala a inventarierii fizice a mijloacelor fixe;
    -Oferea suportului pentru inchiderile lunare, trimestriale si anuale;
    -Asigurarea suportului necesar cu ocazia auditului financiar anual, auditului intern precum si al altor controale sau solicitari legale.

    Alte informatii

    -Salariu atractiv;
    -Abonament de servicii medicale;
    -Bonus de performanta;
    -Prime de sarbatori;
    -Pensie privata;
    -Tichete de masa de 40 lei;
    -Decontare transport;
    -Posibilitatea de a lucra hybrid;
    -Timp de lucru flexibil.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (58)