Junior Collection Analyst

Employer: Hipo Imports
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 01.07.2024
    Remote work: On-site

    BAT evolueaza continuu - ca nicio alta organizatie.

    Pentru a ne tndeplini misiunea asumata, cautam colegi care tmpartasesc aceleasi valori ca noi. Te asteptam alaturi de noi tn calatoria noastra de transformare!

    FUNCTIUNE: Finance

    LOCATIE: Bucuresti, Romania

    TIPUL JOBULUI: Perioada nedeterminata

    Responsabilitati:

    • Analizeaza neincasatele clientilor si trimite notificari persoanelor de legatura responsabile cu platirea acestora;
    • Revizuieste raportul de Outstanding Monitor - situatia facturilor neincasate cu termen de plata depasit si a eventualelor dispute identificate;
    • Revizuieste alocarea Notelor de Credit si a platilor;
    • Emite notificari catre clienti respectiv copii ale facturilor/notelor de credit in conformitate cu originalul sau duplicate;
    • Ofera suport si informatiile necesare referitoare la situatia soldului clientilor catre echipa comerciala/logistica sau direct catre client (e-mail sau telefonic);
    • Elaboreaza diverse analize solicitate ad-hoc de catre manageri, care au legatura cu specificul pozitiei ocupate;
    • Elaboreaza procedurile de lucru pentru activitatile derulate;
    • Investigheaza eventualele dispute rezultate in urma procesului de livrare/facturare/colectare;
    • Acorda suport, elaboreaza analize si rapoarte referitoare la facturi restante si creditele acordate in piata;
    • Cunoaste si respecta procedurile interne ale companiei;
    • Informeaza superiorul direct in cel mai scurt timp atunci cand descopera probleme ce pot afecta bunul mers al companiei;
    • Face eforturi pentru a dobandi / pentru a-si insusi competente / cunostinte noi in vederea obtinerii unor performante mai bune, inclusiv prin activitati de back-up in cadrul echipei Sales Finance.

    Candidatul ideal ar trebui sa aiba urmatoarele abilitati si cunostinte:

    • Diploma de studii superioare constituie un avantaj;
    • Cunoasterea limbii engleze (scris si vorbit);
    • Experienta in customer suport si preluare/procesare comenzi, constituie un avantaj;
    • Experienta in lucrul cu SAP & Sales Force in procesele si sistemele financiare;
    • Cunostinte SAP si Sales Force referitoare la modulul / domeniul de vanzari si distributie, alocare plati si collection;
    • Competente de operare pe calculator Microsoft Office (Excel, Word, etc.);
    • Cunostinte tn utilizarea aplicatiilor Microsoft Outlook si aplicatii Web;

    NOI SUNTEM BAT

    La BAT suntem dedicati scopului nostru de a crea un viitor mai bun - A Better Tomorrow(TM). Este obiectivul care ne motiveaza si care sustine pasiunea noastra pentru inovatie. Descopera oportunitatile oferite de BAT.

    • Angajator de Top la nivel global, cu peste 50.000 de angajati tn 175 de piete
    • Branduri comercializate tn peste 200 de tari, fabricate tn 44 de fabrici din 42 de tari
    • Capabilitati de inovare tn noile noastre Centre Technologice dezvoltate tn 4 locatii strategice
    • Castigator al premiilor "Lider tn Diversitate" din partea Financial Times si "International Women's Day Best Practice"
    • Castigator al premiului "Seal Award" - una dintre cele mai sustenabile 50 de companii

    APARTENENTA, REUSITA, COLABORARE

    Colaborarea, diversitatea si munca tn echipa stau la baza a tot ceea ce facem aici, la BAT. Prin colaborarea cu colegi din medii diferite devenim mai puternici si mai bine pregatiti pentru a ne tndeplini obiectivele de afaceri. Te asteptam tn echipa sa facem diferenta tmpreuna!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (84)