CONTABIL

Angajator: ALTEN Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.07.2024
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    ALTEN Romania, part of the international ALTEN Group - with a unique position as Leader in IT & Engineering Consulting, provides support for its clients’ development strategies in the fields of innovation, R&D and IT systems since 1996. The company comprises 2 divisions specialized on its core capabilities: ENGINEERING and IT. These two divisions are: ALTEN TECHNO and ALTEN IT.

    Cerinte

    Pentru a asigura succesul in acest rol, ai nevoie de urmatoarele abilitati:

    - Studii superioare de profil economic.
    - Experienta de minim 4 ani intr-o pozitie similara.
    - Operare Excel, experienta de lucru intr-un ERP reprezinta un plus.
    - Cunostinte limba engleza.
    - Organizare, atentie la detalii, gandire critica si un dezvoltat spirit de echipa.

    Responsabilitati

    Despre rolul deschis: In cadrul acestei poziții, vei fi responsabil(a) cu evidenta si urmarirea facturilor de la furnizori, a deconturilor de cheltuieli, precum si cu urmarirea facturilor catre clienti si a rapoartelor aferente.

    O zi de lucru include:

    - Transmiterea spre inregistrare a documentelor primare (facturi furnizori, deconturi, extrase bancare etc) catre firma de contabilitate.
    - Urmarirea contractelor cu furnizorii si a platii la scadenta, intocmirea listelor de plati.
    - Calcularea sumelor ramase in Facturi de intocmit pt clienti la final de luna.
    - Arhivarea si evidenta contractelor companiei.
    - Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei, alocarea pe centre de cost a cheltuielilor.
    - Crearea ordinelor de plata in aplicatia bancara a companiei.
    - Relationarea cu celalalte departamente ale companiei si cu firma de contabilitate.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (60)